هاشمی‌طبا: مسائل اصلی کشور در گفت‌و‌گوی زنده روحانی مغفول ماند/باید خط مشی‌های دولت تشریح می‌شد

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بابیان اینکه مسائل اصلی کشور در گفت‌و‌گوی زنده روحانی با مردم مغفول ماند، گفت: در گفت‌و‌گوی زنده رئیس‌جمهور باید مسائل اصلی مملکت و خط‌مشی‌های دولت مطرح و به آن پرداخته می‌شد.

سیدمصطفی هاشمی‌طبا نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، با اشاره به گفت‌وگوی زنده رئیس‌جمهوری با مردم که اخیراً صورت گرفته بود اظهار داشت: به اعتقاد من در این گفت‌وگوی زنده موضوعات اصلی کشور مطرح نشد.

وی افزود: سؤالاتی که مجری برنامه از مقام رئیس‌جمهوری پرسید سؤالات بسیار معمولی و مجری باید به مسائل اصلی کشور حساسیت بیشتری نشان می‌داد.

به اعتقاد هاشمی‌طبا در گفت‌وگوی زنده رئیس‌جمهوری با مردم باید مسائل اصلی مملکت و خط‌مشی‌های دولت مطرح و به آن پرداخته می‌شد بنابراین مصاحبه‌ای که صورت گرفت مصاحبه‌ای نبود که روشنگر مسائل مملکت باشد.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری دوره دوازدهم البته تأکید کرد:‌آقای روحانی نیز در پاسخ به سؤالاتی که از سوی مجری مطرح می‌شد سعی کرد امیدوارانه صحبت کند ولی باز تأکید می‌کنم مسائل جدی‌تر در کشور وجود داشت و باید به آن پرداخته می‌شد.

انتهای پیام/

 

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + 14 =