حزب‌الله اقدام صهیونیست‎ها در به شهادت رساندن «احمد جرار» را محکوم کرد

حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اقدام نظامیان رژیم صهیونیستی در شهادت «احمد جرار» جوان فلسطینی معروف به «شیر کرانه باختری» را به شدت محکوم کرد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای به شهادت یکی از شهروندان فلسطینی به دست نظامیان رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.

حزب الله در بیانیه امشب خود، اقدام رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن «احمد نصر جرّار»، شهروند ۳۵ ساله فلسطینی را جنایت وحشیانه خواند و آن را به شدت محکوم کرد.

احمد جرار در تاریخ ۰۹/۰۱/۲۰۱۸ طی عملیاتی مسلحانه با کمک چند نفر دیگر در شهرک صهیونیستی «حفات گلعاد» (در نزدیکی نابلس) یک خاخام صهیونیست به نام «رازیل شیفاخ» را به قتل رساند.

سرویس جاسوسی و امنیت داخلی رژیم اسرائیل بعد از یک ماه عملیات بازرسی خانه به خانه، توانستند محل اختفای شهید احمد جرار را پیدا کند و وی را به شهادت برساند.

در واکنش به شهادت احمد جرار، «اسماعیل رضوان» از رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) گفت که بر تشدید عملیات مقاومت در کرانه باختری و ادامه راه این شهید فلسطینی تأکید کرد.

وی با بیان اینکه شهید جرار با خون خود نقشه وطن را ترسیم کرد، از تشکیلات خودگردان فلسطین به ریاست «محمود عباس» خواست که هماهنگی امنیتی با رژیم صهیونیستی را متوقف کند.

گردان‌های عزالدین قسام، شاخه نظامی حماس نیز با محکوم کردن این اقدام، مسئولیت این حمله را برعهده گرفت و اعلام کرد که شهید احمد نصر جرار سنبل جدید انتفاضه فلسطین است.

انتهای پیام/.


عضویت در کانال تلگرامی بین‌الملل و سیاست خارجی فارس

 

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × چهار =