ایستادگی تماشایی در جشن چهل سالگی انقلاب

آمدند تا بگویند پرچم سه رنگ وطن را که تجلی ، ایمان ، اراده، ناموس، غیرت، پاکی و شرف یک ملت است و با خون پاک هزاران عاشق و دلباخته دین و میهن دوام و بقا یافته است، همچنان بر بلندای تاریخ کهن این مرز و بوم برافراشته نگاه خواهند داشت.

هنوز خورشید ۲۲ بهمن چتر طلایی خویش را کامل روی شهر نگسترانده بود که سنگفرش کوچه و خیابان زیر پای قدم‌های استوار مردان و زنان آهنین اراده به لرزه درآمد و بانگ فریاد شیردلان فدایی انقلاب در آسمان میهن بلندتر و رساتر از همیشه طنین انداز شد.

امروز جشن تولد چهل سالگی انقلاب بود انقلابی که به فرمان مردی از سلاله پاک پیامبر بزرگمان، چهار دهه پیش در غربت آغاز شد و با همت و اراده میلیون‌ها انسان آزاده، آوازه اش در اندک زمانی در تمام گیتی پیچید. انقلابی که در توفنده ترین حرکت تاریخ معاصر، طومار یکی از کهنه‌ترین نظام های استبدادی را در هم پیچید.

امروز سایه امام و شهدا روی سر امتی بود که از آغازین ساعات روز پای به کوچه و خیابان گذاشتند تا با شکوه تر از همیشه، عظمت و بزرگی انقلاب خویش را به رخ جهانیان بکشند و فریاد برآورند که در کشاکش حوادث تلخ روزگار، راست قامت تر از همیشه ، پای انقلاب و آرمان‌هایشان ایستاده اند و راه شهیدانشان از شهید نواب‌ها تا شهید همت‌ها و شهید حججی‌ها  را تا قیام قیامت ادامه خواهند داد.

امروز همه آمدند تا بگویند اگر تمام سختی‌های عالم هم بر دوششان سنگینی کند. اگر در پیچ و خم زندگی مادی هزار بار هم از پا بیفتند، اما مومنانه پای پیمانشان با بزرگ پرچمدار انقلاب و جانشین به‌حق‌اش استوار مانده اند و حاضرند تمام هستی خویش را قربانی تداوم حیات انقلاب کنند.

امروز همه آمدند تا بگویند بعد از یک عمر شاگردی در مکتب سرور آزادگان جهان، شهید بزرگ تاریخ، حسین بن علی (ع) و مشق آزادگی و مردانگی و شرف، هیهات که پرچم مقدس انقلاب را زمین بگذارند و بگذارند خواب شیطانی یزیدیان زمان تعبیر شود.آمدند که بگویند ما تا پایان هستی پای انقلابمان هستیم.‌

امروز همه آمدند با پرچم‌های سه رنگ ایران عزیزمان در دست‌هایشان و با عشق بی پایان وطن در عمق نگاهشان تا مشت فولادی خویش را بر فرق  رقاصه‌ها  و دجاله های خودفروخته و فریبکاری بکوبند که سیم و زر شیادان تاریخ  آن سان مستانه به رقصشان وا‌داشت که پرچم پاک و مقدس وطن را به آتش کشیدند.

آمدند تا بگویند پرچم سه رنگ وطن را که  تجلی ، ایمان ، اراده،  ناموس، غیرت،  پاکی و شرف یک ملت است  و با خون پاک هزاران عاشق و دلباخته دین و میهن دوام و بقا یافته است، همچنان بر بلندای تاریخ کهن این مرز و بوم برافراشته نگاه خواهند داشت.

آمدند تا یک بار دیگر مهر تایید بزنند بر پای سند انقلاب که ما بودیم، هستیم و خواهیم بود و نخواهیم گذاشت ایران عزیزمان بار دیگرعرصه تاخت و تاز تفاله‌های طایفه عیش و عشرت شود و ملتی که اراده کرده تا روی پای خود بایستد، دوباره بازیچه دست اجنبی گردد.

امروز بار دیگر در پیشگاه پروردگار یکتا و در سرآغاز چهل‌سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی،  عهد و پیمان می بندیم با تمامی شهیدانمان که تا خون در رگ هایمان است راهتان را خواهیم پیمود و در دفاع از مظلومان جهان لحظه‌ای از پای نخواهیم نشست.

سوگند می خوریم همان سان که با ایثار و جانفشانی‌های شما شهیدان همیشه زنده تاریخ، از گردنه‌های جنگ تحمیلی و توطئه‌های ریز و درشت گروهک های ضدانقلاب و تحریم‌ها و ترورها،  سرافرازانه عبور کردیم . به نبرد با مفسدان اقتصادی و رانتخواران و ویژه‌خواران برخیزیم و انقلاب و ملک و ملت را از شر این آفت نیز برهانیم.

پروردگارا ما را در راهی که با نام تو آغاز کردیم  پشت و پناه باش و چتر هدایتت را همواره بر سرمان بگستران. یاریمان کن تا در دنیایی که ضعفا مظلومانه به دست زورگویان و گردنکشان به نابودی کشیده می‌شوند. پرچم عدالت و دادخواهی را که با الهام از تعالیم آسمانی‌ات برافراشته‌اییم هرگز زمین نگذاریم.  

انتهای پیام/ز

 

 

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × سه =