مردم مشکلات اقتصادی را به گردن اسلام و نظام اسلامی نمی‌اندازند

رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم گفت: هیچ مسلمانی مشکلات را به گردن اسلام و نظام اسلامی نمی‌اندازند.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از آستان نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن رحیمیان در ویژه برنامه دهه فجر که با موضوع «انقلاب اسلامی؛ ارزش‌ها و دستاوردها» بعد از نماز مغرب و عشاء در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی برگزار شد، با بیان اینکه اراده الهی بر این مقدر شده است که جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف پیروز باشد، اظهار کرد: هدف اصلی استکبار و گروه‌های تکفیری همچون داعش کانون تمام قدرت‌ها و اقتدارهای منطقه یعنی ایران اسلامی است.

رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی طاغوت و استکبار را به حیوان درنده‌ای تشبیه کرد که اگر در مقابل آن حالت تهاجمی گرفته شود، عقب‌نشینی خواهد کرد ولی اگر در برابر آن حالت منفعل گرفته شود و بداند که از او ترسیده‌ای به تو آسیب خواهد رساند.

تولیت مسجد مقدس جمکران در ادامه با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم گفت: هیچ مسلمانی مشکلات را به گردن اسلام و نظام اسلامی نمی‌اندازند.

وی با اشاره به نقش‌های دولت اسلامی، جمهوری اسلامی و نظام اسلامی تصریح کرد: دولت اسلامی هر برکتی که دارد مدیون جمهوری اسلامی است، ولی در مقابل اگر در دولت اسلامی مشکلاتی به وجود آید این مشکلات و کاستی‌ها به خاطر جمهوری اسلامی نیست، بلکه به عملکرد و ناکارآمدی دولت برمی‌گردد.

رحیمیان افزود: جمهوری اسلامی نیز هر برکتی که دارد به خاطر نظام اسلامی است و اگر در نظام اسلامی افراد دارای مشکل بودند این مشکلات را نیز نمی‌توان پای انقلاب اسلامی مردم گذاشت.

وی مقابله با واردات بی‌رویه و قاچاق را دو عامل اساسی برای حل مشکل اقتصادی و اشتغال جوانان برشمرد و اظهار کرد: سازمان‌ها و متولیان امر باید اهتمام ویژه‌ای برای حل این دو موضوع داشته باشند تا گره مشکلات اقتصادی باز شود.

انتهای پیام/ج/

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + هشت =