روحیه استقلال قوی و فوق‌العاده بود/ نیمه اول بازی خوبی داشتیم

سرمربی تیم استقلال تهران گفت: روحیه تیم ما قوی و فوق‌العاده بود.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از اهواز، وینفرد شفر عصر امروز در نشست خبری پس از بازی با فولاد اظهار کرد: ابراهیمی فرمانده تیم ماست و به کی‌روش بابت داشتن این‌چنین بازیکنی تبریک می‌گویم

وی گفت: ما دو بازی سخت داشتیم ابتدا به قطر و سپس به عمان رفتیم سپس در این بازی حاضر شدیم و امروز سعی کردیم تمریناتی که داشتیم را در بازی پیاده کنیم.

سرمربی تیم استقلال تهران افزود: روحیه تیم ما قوی و فوق‌العاده بود، بازیکنان ما شخصیت بالایی دارند، در رابطه با امید ابراهیمی غافلگیر نشدیم و او در بازی‌های آسیایی و بازی با الهلال و امروز عملکرد بسیار خوبی داشت، به مجید حسینی و فرشید اسماعیلی که دو کارت زرد داشتند استراحت دادم اما کارت زرد دروازه‌بان ما سخت‌گیرانه بود و با این کارت زردی که گرفت، بازی بعد را از دست داد.

وی عنوان کرد: آرمین سهرابیان ابتدا دفاع چپ بازی کرد و سپس جای پادوانی را گرفت از عملکرد او و اعتماد به ‌نفسش خوشحال هستم.

شفر با اشاره به عملکرد خوب بازیکنان استقلال، افزود: در لیگ قهرمانان آسیا اگر تیمی بخواهد فقط با توپ‌های بلند بازی کند، نمی‌تواند موفق شود.

وی تیام را بازیکن توپ نگه‌دار خوبی دانست و گفت: تیام اکنون شاید ۷۰ درصد آمادگی دارد. همه‌چیزی که یک مهاجم برای موفقیت نیازمند است را دارد.

سرمربی تیم استقلال تهران با تأکید بر نیاز تیم استقلال به استراحت برای رسیدن به شرایط طبیعی، عنوان کرد: تنها یک بازیکن نسبت به ۶ ماه گذشته به تیم ما اضافه‌شده و آن‌هم تیام است که عملکرد خوبی دارد.

وی ضمن آرزوی سلامتی برای پادوانی، افزود: او بازیکن خوبی است که در این بازی مصدوم شد. امیدوارم اتفاق بدی برای او نیفتد و هرچه سریع‌تر به ترکیب تیم بازگردد.

شفر در رابطه با بازی هفته بعد استقلال در دربی بیان کرد: اکنون بازی با پرسپولیس در ذهن من نیست و از پس‌فردا به آن فکر می‌کنم. بعد از پرسپولیس با العین دو بازی مهم داریم که بر روی آن نیز باید تمرکز کنم.

وی در پاسخ به پرسشی در رابطه با تلاش استقلال برای حفظ نتیجه در نیمه دوم گفت: بله این کار به دلیل آن بود که در نیمه اول بازی خوبی داشتیم. بازیکنان پاس‌های خوبی می‌دادند اما پاس‌های آخر، آن چیزی که انتظارش را داشتیم، نمی‌شد.

انتهای پیام/ی

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − یک =