پربحث‌ترین خبرهای چهارشنبه ۱۶ اسفندماه

در جشن ابتذال برج میلاد چه گذشت+عکس، انتقادات وارده به حرکات موزون دختران در مراسم شهرداری درست است، فیلم/ رقص دختران در حضور شهردار تهران، نصب تجهیزات آمریکایی CTBT و اعتراض پزشکان کانادایی به افزایش دستمزدهایشانپزبحث ترین خبرهای دیروز خبرگزاری فارس بود.

پربحث‌ترین خبرهای خبرگزاری فارس در چهارشنبه ۱۶ اسفندماه را در زیر ببینید:

در جشن ابتذال برج میلاد چه گذشت+عکس

در همایش بانوان شاغل در شهرداری تهران چند دختر روی سن رفته و مقابل شهردار تهران شروع به رقصیدن می‌‌کنند و نجفی آنها را تشویق کرد و گفت: معتقد به سهمیه‌بندی جنسیتی نیستم.

نجفی: انتقادات وارده به حرکات موزون دختران در مراسم شهرداری درست است

شهردار تهران گفت: بخشی از انتقادات وارده به برنامه حرکات موزون دختران در برنامه شهرداری تهران که در برج میلاد برگزار شد، درست است و بنده تذکر لازم را داده و خواستار گزارش مکتوب در این زمینه هستم.

فیلم/ رقص دختران در حضور شهردار تهران!

در همایش بانوان شاغل در شهرداری تهران چند دختر روی سن رفته و مقابل شهردار تهران شروع به رقصیدن می‌‌کنند و نجفی هم آن‌ها را تشویق می‌کند.

نصب تجهیزات آمریکایی CTBT؛ محدودسازی توان دفاعی موشکی ایران

بررسی سایت رسمی CTBT حاکی از آنست که مراحل نصب و استقرار چندین ایستگاه لرزه سنجی مربوط به تجهیزات نظارتی هسته‌ای در ایران درحال انجام است.

پزشکان کانادایی به افزایش دستمزدهایشان اعتراض کردند

بیش از ۵۰۰ پزشک در کانادا در نامه‌ای به افزایش دستمزدهایشان اعتراض کرده و خواستار صرف این پول برای بهبود خدمات‌دهی به بیمارانشان شده‌اند.

برای دیدن  اخبار بالا روی عناوین آن کلیک کنید.

انتهای پیام/ب

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − سیزده =