برخی‌ها در مجلس علیه نظام و انقلاب تئوری‌پردازی می‌کنند/ طرح «اعاده اموال نامشروع مسوولان» جداسازی خادم از خائن است

نماینده مردم تبریز در مجلس با بیان اینکه برخی نمایندگان دنیاطلب‌ علیه نظام و انقلاب در مجلس تئوری‌پردازی می‌کنند، گفت: طرح «اعاده اموال نامشروع مسوولان» اقدامی برای جداسازی خادمین از خائنین به ملت است.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از تبریز، محمداسماعیل سعیدی عصر امروز در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره فعالان فضای مجازی آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: زمانی که سردار نقدی نیاز ورود بسیج به فضای مجازی را مطرح کرد نگرانی‌هایی زیادی داشتیم چرا که نمی‌دانستیم بسیج چگونه وارد میدان شود.

وی افزود: اگر گرفتار برخی مشکلات هستیم و هشدارهایی به مسوولان داده شده است، به دلیل بی‌توجهی و غفلت از فضای مجازی بوده است.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس با تاکید به اینکه شجره طیبه بسیج در ابعاد مختلف باعث برکت بوده است، گفت: بسیج در همه فضاها وارد شده و البته سبقه درخشان این شجره طیبه گواه این موضوع است.

وی تصریح کرد: واقعیت این است که این فضای مجازی وارد جامعه شد و متاسفانه مسوولان مرتبط صرفاً واردکننده بودند و هیچ آمادگی در بین مردم ایجاد نکرده بودند که این یک واقعیت تلخ است.

سعیدی ادامه داد: یکی از وظایف مسوولان فضای مجازی، آموزش نحوه درست استفاده کردن بود که هیچ کاری در این زمینه نشد، اگر پیشرفتی وجود داشته به همت خود مردم و بسیج است.

وی اذعان داشت: بسیج به هر عرصه‌ای که وارد شده، در آن عرصه تحول ایجاد کرده و نمی‌شود، نمی‌توان و و میسر نیست در قاموس بسیج وجود ندارد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به اینکه بسیج همیشه سدشکن بوده و همه سدهای مقابل انقلاب را از سر راه برداشته است، گفت: در حال حاضر شاهد شکوفایی بسیج در عرصه فضای مجازی هستیم که نوید اقدامات ملموس در جامعه است. 

وی خاطرنشان کرد: یکی از اهداف نظام سلطه جهانی، نهادینه‌سازی یاس و ناامیدی در جامعه است به طوریکه می‌خواهند مردم را نسبت به نظام و ارکان نظام بی‌اعتماد کنند که البته بخش عظیم این هدف خود را در فضای مجازی انجام می‌دهند. 

سعیدی ابراز کرد: دشمنان سعی دارند که رهبری را کنار گذاشته و به این طریق همه را مورد هدف قرار دهند و بعد بگویند تمام مسوولان نظام ناکارآمد و ناسالم هستند و فضای ناسالم و فساد در کشور نهادینه شده است.

وی اضافه کرد: دشمن هدف شوم خود را به صورت زیرکانه و ظریف در جاهای مختلف از جمله فضای مجازی انجام می‌دهد به طوریکه در حال حاضر سعی بر تطهیرسازی رژیم گذشته دارند و در مقابل نظام را زیرسوال می‌برند که البته در این موضوع خودی‌ها نیز مقصر هستند.

نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به موضوع اعاده اموال نامشروع مسوولان تاکید کرد: این موضوع نوعی جداسازی خادم از خائن است به طوریکه باید در فضای مجازی نیز این روند را پیش بگیریم.

وی افزود: در شرایط حساس و ویژه قرار گرفته‌ایم، فتنه جدید متاسفانه روز به روز در ابعاد مختلف آن نمایان شده است و از این رو رسالت بزرگی داریم.

سعیدی با اشاره به اینکه برخی دنیاطلب‌ها علیه نظام و انقلاب تئوری‌پردازی می‌کنند، گفت: در آخرین جلسه مجلس بحث حجاب و حضور بانوان در فضاهای ورزشی مطرح شد در حالی که به صورت تئوری همه چیز را مطرح می‌کنند ولی زیرساخت‌های ورود را آماده نکرده‌اند زیرا به دنبال تئوریزه کردن بحث حجاب هستند. 

وی افزود: فتنه جدید با ابعاد و شاخ و برگ جدید در حال رشد بوده و اگر ارزش‌ها حفظ شده به برکت وجود بسیج و خون شهداست.

انتهای پیام/ج/

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 5 =