غیرمادی و مردمی‌ بودن اردوی راهیان نور را باید حفظ کنیم/ حرکت اردوهای راهیان نور در مسیر فرهنگ دفاع مقدس

تهیه‌کننده و کارگردان سینما و تلویزیون با بیان اینکه غیرمادی و مردمی‌بودن اردوی راهیان نور را باید حفظ کنیم، گفت: این اردوها در مسیر فرهنگ دفاع مقدس در حرکت است.

ابراهیم اصغری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری فارس استان سمنان در جریان آغاز اردوهای راهیان نور، اظهار کرد: اردوی راهیان نور از اتفاقات خوب فرهنگی در سال‌های اخیر است.

وی با اشاره به اینکه بنده در اولین سفر راهیان نور همراه با رزمندگان و یادگاران دفاع مقدس حضور داشتم، تصریح کرد: استارت اردوی راهیان نور به شکل خودجوش زده‌شده است.

تهیه‌کننده و کارگردان سینما و تلویزیون با تأکید بر اینکه اردوهای راهیان نور در مسیر فرهنگ دفاع مقدس در حرکت است، اضافه کرد: باید این فرهنگ را به نسل جوان منتقل کرد.

اصغری با بیان اینکه تا نسل جوان بدانند این امنیت و آرامش را مدیون شهدا و رزمندگانی هستیم که در جبهه حق و باطل در مقابل رژیم متجاوز بعثی ایستادند، تصریح کرد: ما مدیون خون شهدا هستیم.

وی با اشاره به اینکه غیرمادی و مردمی‌بودن اردوی راهیان نور را باید حفظ کنیم، اضافه کرد: شرایطی را ترسیم کنند که فارغ از مسائل سیاسی و دنیوی در این شرایط قرار بگیرند.

تهیه‌کننده و کارگردان سینما و تلویزیون با تأکید بر اینکه مستندهای خوبی می‌توان در این رابطه ساخت، اظهار کرد: زیرا اردوهای راهیان نور عمق تأثیرگذاری دارد.

انتهای پیام/چ

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × سه =