ساغلام: ذوبی‌ها نتیجه‌ای گرفتند که حق‌شان بود/باید سپاهان را ببریم تا نفس بکشیم

سرمربی تراکتورسازی گفت: ذوب‌آهن از اشتباهات ما استفاده کرد و ما را برد و این پیروزی حق این تیم بود.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از اصفهان، ارطغرل ساغلام پس از شکست ۳ بر صفر تراکتورسازی مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: در مقابل تیم‌های خوبی مثل ذوب‌آهن باید کاری کنیم و ما هم با همان عقیده بازی کردیم و هر دقیقه که گل نمی خوریم برای شملا امتیازهای متفاوتی را ایجاد می کند، اما در این بازی مثل بازی های دیگر با یک اشتباه در دفاع نیمه اول را یک بر صفر باختیم.

وی ادامه داد: بعد از آن سعی کردیم بازی را مساوی کنیم و موقعیت خلق کردیم، اما متاسفانه حریف ما از اشتباهات ما استفاده کرد و گل زد. نتیجه ای گرفتند که حق‌شان بود.

وی ادامه داد: فقط باید بازی هفته بعد مقابل سپاهان را ببریم تا از این شرایطی که از اول فصل پیش آمده خارج شویم، باید بلافاصله اثرات شکست مقابل ذوب‌آهن را از ذهن خود پاک کنیم و خوشبختانه تجربه لازم را برای این کار داریم. مصدومیت و محرومیت بازیکنان را نمی‌خواهیم بهانه کنیم و سعی می‌ کنیم با همین بازیکنان محدود بازی کنیم. این فصل برای ما با مشکل شروع شد و ادامه هم پیدا کرد، امیدوارم با برد هفته آینده، یک نفس راحت بکشیم. 

وی در مورد عملکرد داوری گفت: وقتی در خصوص اشتباهات خودمان صحبت می‌کنیم، نمی‌توان در مورد اشتباهات داوری هم حرفی بزنیم، چون در غیر این صورت نباید خودمان اشتباه کنیم. نیازی نیست چیزی بگویم و همه شرایط داوری را دیدند، این وضعیت از خیلی وقت پیش پیدا شد. 

انتهای پیام/ر

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 3 =