«مصادره» به فروش فیلم «گشت ۲» نرسید

فیلم سینمایی مصادره امسال در صدر فروش اکران نوروزی قرار گرفت اما در مدت زمان مشخص نتوانست از فیلم «گشت ۲ » ساخته سعید سهیلی سال گذشته در اکران نوروزی جای گرفت سبقت بگیرد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، فیلم سینمایی «گشت ۲ » ساخته سعید سهیلی سال گذشته در اکران نوروزی جای گرفت و عنوان فیلم پرفروش اکران نوروزی را از آن خود کرد.

اکران نوروزی در سال گذشته از تاریخ ۲۶ اسفندماه آغاز شد و براساس سیستم مکانیزه فروش فیلم گشت ارشاد ۲ از ۲۶ اسفندماه سال ۹۵ تا روز ۱۲ فروردین سال ۹۶ به فروش ۶ میلیارد و ۴۷۰ میلیون و ۵۲۰ هزار تومان رسید این درحالی است که فیلم «مصادره» ساخته مهران احمدی که در رده اول جدول فروش فیلم های نوروزی قرار گرفته تا پایان روز ۱۱ فروردین ماه به فروش ۵ میلیاردو ۹۵۱ میلیون و ۳۳۶ هزار تومان رسید و پیش بینی می شود که تا پایان امروز ۶ میلیارد را رد کند.

این در حالی است که بلیت سینماها در پردیس های سینمایی با افزایش قیمت ۳۵ درصدی مواجه شد و از سوی دیگر فیلم های نوروزی سال ۹۷ از تاریخ ۲۴ اسفندماه سال ۹۶ آغاز شد. با این اوصاف میزان مخاطبی که فیلم «گشت ۲» را دیده ظرف این روزها بیشتر از مخاطبین فیلم «مصادره» بوده است. 
انتهای پیام/ 
 

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × سه =