نقش بانوان در تثبیت جمهوری اسلامی غیرقابل انکار است/ امروز مردم در سرنوشت خود شریک هستند

عضو سابق فراکسیون زنان مجلس گفت: نقش بانوان در تثبیت جمهوری اسلامی غیرقابل انکار است و امروز مردم در سرنوشت خود شریک هستند.

فاطمه آجرلو در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس استان سمنان در روز جمهوری اسلامی اظهار کرد: ۱۲ فروردین در تقویم ملی به‌عنوان روز جمهوری اسلامی نام‌گذاری شده است و در این روز، ملت ایران به نظام جمهوری اسلامی و استقرار آن در کشور رأی آری دادند.

وی با اشاره به اینکه ۱۲ فروردین روزی بود که تاریخ جهان را رقم زد، تصریح کرد: زمانی که دو تفکر امپریالیسم و کمونیست در جهان حاکم بود، نور جمهوری اسلامی ظهور پیدا کرد.

عضو سابق فراکسیون زنان مجلس با بیان اینکه تفکر و اندیشه‌ای جدید در جهان با استقرار نظام جمهوری اسلامی در ایران به کرسی نشست، اضافه کرد: این تفکر بر کرسی نشسته، نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی بود.

آجرلو با تأکید بر اینکه جمهوریت و اسلامیت ابعاد ارزشمند نظام جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: امروز مردم در سرنوشت خود شریک هستند.

وی با اشاره به اینکه مردم روز ۱۲ فروردین با رأی بالای ۹۸ درصد با قاطعیت پای صندوق‌های رأی به نظام جمهوری اسلامی رأی دادند، اظهار کرد: این همه‌پرسی در تاریخ بشریت ثبت شد و مردم حرف خودشان را به کرسی نشاندند و به امام خود قاطع و محکم آری گفتند و مسؤولیتی بزرگ بر دوش آیندگان گذاشتند؛ نقش بانوان در این میانه غیرقابل انکار است.

انتهای پیام/ن

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + دوازده =