لادروپ: استقلال با تیم سال گذشته فرق کرده/فردا منتظر یک استادیوم پر از تماشاگر هستیم

سرمربی تیم فوتبال الریان قطر گفت: انتظار دارم فردا یک استادیوم پر از تماشاگر را ببینم.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مایکل لادروپ در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال اظهار داشت: امیدوارم فردا بازی خوبی شاهد باشیم و اینکه ما ۱۲ ماه پیش هم اینجا مقابل پرسپولیس بازی کردیم.

وی افزود: اول تصور می کردیم الهلال خیلی قدرت بزرگی در این گروه است ولی می بینید که ما و استقلال در جایگاه اول و دوم هستم. انتظار داریم فردا یک استادیوم پر از تماشاگر را ببینم.

وی تاکید کرد: ما در بازی رفت ۲ بر ۲ کردیم و استقلال در دقایق پایانی بازی را مساوی کرد ولی امیدوارم فردا بازی بهتری به نمایش بگذاریم.

وی در خصوص اینکه فردا استادیوم پر از تماشاگر می شود گفت: ما سال گذشته ۶۰ الی ۷۰ هزار تماشاگر را مقابل پرسپولیس دیدیم و فردا هم چنین انتظاری داریم. طبیعتا پر شدن استادیوم اتفاق خوبی برای تیم میزبان است.

لادروپ در خصوص اینکه سورپرایز الریان برای استقلال چیست گفت: بازی رفت بازی اول بود و هر دو تیم شناختی نسبت به یکدیگر نداشتیم. ولی در این بازی استقلال را بیشتر می شناسیم و بازی های دیگر این تیم را هم تماشا کرده ایم و طبیعتا فردا بازی دو تیم متفاوت خواهد بود.

سرمربی الریان در خصوص اینکه شفر تغییرات زیادی در استقلال ایجاد کرده است و او چه تصوری از این تیم که در لیگ برتر هم روزهای خوبی را تجربه می گذراند خواهد داشت گفت: استقلال سال قبل با این تیم فعلی خیلی عوض شده و در لیگ هم خودشان را بالا کشیدند، مقابل العین و الهلال دیدیم که این تیم چقدر توانایی دارد، شما به همه این موارد ورزشگاه پر از تماشاگر را هم اضافه کنید اما فوتبال فقط علم نیست و ممکن است فردا هر اتفاقی بیافتد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از فارس، لادروپ در پاسخ به این سوال که شما در لیگ مقابل الوکره بازی خوبی به نمایش گذاشتید و فردا از تاباتا چه انتظاری دارید گفت: من از یک بازیکن انتظار ندارم و از کل تیم انتظار دارم، این را هم بگویم که فردا همه چیز تمام نخواهد شد و بازی های آینده هم بسیار مهم است.

انتهای پیام/ک

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 5 =