امسال کمترین خسارت در بخش حمل و نقل عمومی را داشتیم/ هیچ گره ترافیکی در جاده‌ها نداشتیم

فرمانده نیروی انتظامی گفت: با وجود حجم بالای سفرها و افزایش ۱۵ درصد تردد ها خوشبختانه گره ترافیکی در ایام تعطیلات نوروزی نداشته ایم.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرنگار انتظامی فارسف سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی صبح امروز از قرارگاه نوروزی پلیس پایتخت بازدید کرد.

سردار اشتری در حاشیه این بازدید گفت: گشت های پیاده، موتوری و خودرویی در تفرجگاه ها برای تامین امنیت از ابتدای صبح روز جاری فعال شده اند و تا این لحظه موردی نداشته ایم.

وی افزود: ما از مردم می‌خواهیم به لحاظ تقارن روز طبیعت با روز وفات حضرت زینب سلام الله علیها امروز شئونات را رعایت کنند.

فرمانده ناجا گفت: در موج اولیه برگشت ها از سفر تصادفات افزایش پیدا کرد امیدواریم در موج دوم یعنی امروز و فردا این اتفاق رخ ندهد.

سردار اشتری گفت: از ساعت ۳ بعدازظهر مسیر مرزن آباد به تهران یک طرفه خواهد شد.

وی در بخشی از سخنانش به موضوع ناوگان حمل و نقل عمومی اشاره کرد و گفت: امسال کمترین خسارات را در بخش حمل و نقل عمومی داشته ایم.

فرمانده ناجا گفت: با وجود حجم سفرها ، خوشبختانه گره ترافیکی در این ایام نداشته ایم.

سردار اشتری افزود: در سال جاری به لطف خدا امنیت خوبی در مرزها و شهرها داشته ایم و سال خوبی را آغاز کرده ایم ولی به این بسنده نمی کنیم و باید در حوزه های مختلف پیشرفت های گسترده تری داشته باشیم.

وی گفت: در بحث هنجارشکنی ها و رعایت شئونات خانواده ها خود مراقب فرزندان و حفظ شئونات باشند.

فرمانده ناجا گفت: ما به همه نیروها گفته ایم که با تخلفات حوزه راهور با اقتدار اما با مهربانی برخورد کنند و این اتفاق رخ داده است.

انتهای پیام/

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 20 =