چیزی غیر از سخنان متناقض از آمریکایی‌ها سراغ نداریم

عضو شورای مرکزی جمنا، درباره پیشنهاد رییس جمهور آمریکا برای مذاکره با ایران اظهار داشت: ما چیزی غیر از سخنان متناقض از آمریکایی‌ها سراغ نداریم.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس محمّدباقر ذوالقدر، عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، عصر امروز (سه شنبه ۹ مرداد) در حاشیه مراسم ترحیم والده حمیدرضا مقدم فر، مشاور فرهنگی فرمانده‌کل سپاه پاسداران، درباره پیشنهاد رییس جمهور آمریکا برای مذاکره با ایران اظهار داشت: آیا نظر آقای ترامپ این است که جمهوری اسلامی باید روی این حرف ها حساب کند؟ ما چیزی غیر از سخنان متناقض از آمریکایی‌ها سراغ نداریم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا سخنان اخیر سردار سلیمانی می‌تواند روی سخنان اخیر ترامپ، تأثیرگذار بوده باشد گفت: حتماً اینگونه سخنان بی تأثیر نیست و این نشان می‌دهد که با آمریکایی‌ها باید با همین زبان صحبت کرد.

ذوالقدر درباره سخنان رییس جمهور مبنی بر لزوم وحدت گفت: وحدت از ضروریات و الزامات است و در این شرایط وقتی از وحدت صحبت می شود، جای تعجب است؛ وحدت ضرورتی است که همیشه وجود داشته است؛ ای کاش دوستان همیشه اینطور فکر می‌کردند. ما در هر صورت از چنین صحبت هایی حمایت می‌کنیم.

انتهای پیام/

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 6 =