ایران در جستجوی بازارهای فناوری

بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی ارتباطات و فناوری اطلاعات با عنوان “باکوتل – ۲۰۱۹ ” باحضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات جمهوری اسلامی ایران و ۱۴ شرکت کشورمان امروز در باکو پایتخت جمهوری آذربایجان گشایش یافت.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

  آذری جهرمی وزیر در باره شرکت‌های ایرانی حاضر در این نمایشگاه گفت: شرکت‌های ایرانی با توان بسیار خوبی در این نمایشگاه حضور یافته اند و از قبل با برخی شرکت‌های آذربایجانی مذاکراتی انجام داده اند تا بتوانند به بازار جمهوری آذربایجان راه یابند.

  وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورمان با اعلام اینکه در نمایشگاه سال گذشته تعدادی از شرکت‌های ایرانی حاضر در این نمایشگاه موفق به عقد قرارداد همکاری با شرکت‌های آذربایجانی شدند اظهار امیدواری کرد در این نمایشگاه هم بیشتر از سال قبل شرکت‌ها بتوانند با شرکت‌های آذربایجانی عقد قرارداد داشته باشند.

 

بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی باکو با حضور  ۲۳۸ شرکت از ۲۳ کشور دنیا دستاورد‌های خود را در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات به نمایش گذاشته اند.

 ۱۴ شرکت فعال در بخش‌های تولید تجهیزات مخابراتی، فناوری اطلاعات و استارت آپ‌ها برای جلب بازار های جدید در این نمایشگاه شرکت کرده اند.

این نمایشگاه به مدت چهار روز در محل نمایشگاه‌های دائمی باکو برگزار می‌شود.

 

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 19 =