شب خاطره با خاطرات سردار دلها

برنامه شب خاطره، ویژه شهادت سپهبد سلیمانی باحضور رزمندگان و سرداران دوران هشت سال دفاع مقدس در تالار سوره حوزه هنری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

حجت الاسلام و المسلمین علی شیرازی در مراسم شب خاطره سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با بیان اینکه سردار تنها به یک چیز فکر می‌کرد و آن کار برای خدا بود افزود: او برای کار خدایی شب و روز نمی‌شناخت و برای اینکه به منزل شهدا برود لحظه شماری می‌کرد تا با فرزندان شهدا انس بگیرد.

او با اشاره به اینکه حاج قاسم ریاست را نمی‌شناخت گفت: بعد از شهادت این مرد بزرگ دیدیم دنیا برای حاج قاسم سوخت و اشک ریخت.

 

نماینده، ولی فقیه در سپاه قدس افزود: سردار سلیمانی در زمان جنگ ۸ ساله وقتی در دست عراقی‌ها اسیر بود ذره‌ای نترسید و حتی در زمان اسارت اهل ابتکار بود و فکر طراح داشت و به خدا وصل بود و همه قدرت را از خداوند می‌دانست.
وی ادامه داد: حاج قاسم برای رزمندگان می‌سوخت و دلسوزی او برای بچه‌های جنگ بیشتر از دلسوزی برای بچه‌های خودش بود و هر رزمنده‌ای که شهید می‌شد مثل باران اشک می‌ریخت.

حجت الاسلام و المسلمین شیرازی گفت: وقتی حاج قاسم در قبل و بعد از عملیات وارد حسینیه می‌شد تا برای رزمندگان سخنرانی کند رزمندگان با عشقی وافر او را بالای دست می‌گرفتند.

آقای مرتضی سرهنگی نویسنده انقلابی کشورمان نیز در این مراسم که با رونمایی از کتابی همراه بود که حاج قاسم سلیمانی بر انتشار آن تاکید کرده بود با بیان اینکه ۵۰ عنوان کتاب را زیر نظر سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی در کرمان چاپ کردیم گفت: ایشان با دقت تمام کتاب‌ها را نقد می‌کردند به طوری که نظراتشان را درباره جلد کتاب‌ها اعلام می‌کردند.

در این مراسم همچنین از کتاب «پاییز پنجاه سالگی» به قلم فاطمه بهبودی رونمایی شد که خاطرات مریم جمالی همسر سردار شهید مدافع حرم محمد جمالی از همرزمان شهید سپهد سلیمانی است.

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 3 =