به دنبال برگزاری انتخاباتی سالم و با رقابت حداکثری هستیم

عبدالرضا رحمانی فضلی گفت: با توصیه ریاست جمهور به دنبال این هستیم برای انتخابات فضای کاملاً قانونی داشته باشیم و انتخابات را درمحیطی سالم و با رقابت حداکثری برگزار کنیم.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

عبدالرضا رحمانی فضلی، در همایش استانداران و فرمانداران سراسر کشور با بیان اینکه بیش از همیشه مانور قدرت سیاسی مان را که اراده مردم در استقامت است، به دنیا نشان می‌دهیم افزود: در فرصت باقی مانده برای اعلام نتایج از طرف شورای نگهبان برای صلاحیت‌ها امیدواریم فضای امن و سالم داشته باشیم و فضا بیش از پیش آماده رقابت‌های منطقی، قانونی و اصولی شود و همه مردم بتوانند احساس این را داشته باشند که داوطلبان مورد علاقه خود را در فهرست‌ها بیابند.

وزیر کشور گفت: نتایج بررسی‌ها ما در هیئت‌های اجرایی با قانونی که شرایط جدیدی را ایجاد می‌کرد، نشان داد که پایبند قانون هستیم و به تمام موارد عمل کردیم و هر کس شکایت دارد می‌تواند پیگیری مسائل باشد.
رحمانی فضلی ادامه داد: امیدوارم همه باهم درکنار هم بتوانیم این مرحله مهم از سرنوشت انقلاب و مردم را که با انتخابات می‌تواند رقم بالای تجلی حضور مردم در حمایت از انقلاب را داشته باشد، به خوبی طی کنیم.

وزیر کشور گفت: من دوباره از همه فرمانداران، استانداران که واقعا در شرایط کنونی در سال ۹۸ اتفاقات بزرگی در کشور رخ داده است، تشکر می‌کنم؛ اول سال سیل داشتیم، سپس موضوع‌های دیگری در حوزه‌های امنیتی داشتیم، شما تلاش کردید در مراسم اربعین سه میلیون و ۷۷۸ نفر را پوشش خدمات دهید که کار بزرگی بود و بعد از آن در حوزه اقتصاد مقاومتی شما تلاش‌های بسیار زیادی را داشتید؛ زحمات شما را خدمت رئیس جمهور فرستادیم.

وی افزود: سپس حوادث آبان و دی ماه را داشتیم و در حال حاضر دو ماه است که درحال آمده شدن برای انتخابات هستیم که ان شاءالله اسفند ماه رقم خواهد خورد وبه هر حال به عنوان نمایندگان عالی مردم در استان‌ها و شهرستان‌ها و بخش‌ها امیدوارم در بسیج عمومی مردم برای مقاومت و استقامت و ان شاءالله حضور پررونق انتخابات مردم کوشا باشید.

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 1 =