ملت ایران مسیر انقلاب را با قدرت ادامه می‌دهند

سردار سرلشکر سلامی: ملت ایران در ۲۲ بهمن ثابت کرد که مسیر انقلاب را بی‌هیچ تردیدی با قدرت ادامه می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

 به نقل از سپاه نیوز؛ فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم رونمایی از کتاب‌های “روایت پدرخوانده ” و ” دانشگاه تراز انقلاب ” با تاکید بر اینکه مسیر سختی برای تثبیت استقلال، عزت و سرافرازی این سرزمین طی شده است، گفت: باوجود تمامی توطئه‌ها و خباثت‌های دشمنان، امروز ایران اسلامی در قله‌های اعتبار، منزلت، شکوه، عظمت و پیشرفت قرار دارد و ملت عزیز ایران در ۲۲ بهمن ماه ثابت کردند که مسیر انقلاب را بی‌هیچ تردیدی با قوت و قدرت ادامه می‌دهند.
سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی در این آیین که در دانشگاه جامع امام حسین (ع) برگزار شد، با بیان اینکه بر اساس تدبیر و اندیشه مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا (مدظله العالی) راه سعادت جامعه ما قوی شدن است، افزود: ما زمانی قوی می‌شویم که تولید قدرت بر اساس ظرفیت‌های درونی جامعه اتفاق بیفتد؛ زمانی که عالم باشیم و به علوم و فنون زمان مسلط شویم.
وی رسالت اصلی دانشگاه جامع امام حسین (ع) را پیشگامی در عرصه تولید علم و فناوری‌های جدید عنوان و تاکید کرد: دانشگاه جامع امام حسین (ع) علاوه بر رسالت جهانی شدن در عرصه‌های علم و فناوری، باید پرچمدار و پیشگام تمدن سازی اسلامی نیز باشد.
سرلشکر سلامی افزود: دانشگاه تراز انقلاب دانشگاهی است که در لبه مرز‌های علم و فناوری قرار داشته و در عین حال به لحاظ فرهنگی، اجتماعی و الگو‌های تربیتی دانشگاهی تمدن ساز باشد؛ این رسالت خطیر در کتاب “دانشگاه تراز انقلاب اسلامی” منعکس شده است و دانشگاه جامع امام حسین (ع) برای تحقق این هدف بلند برنامه‌ریزی می‌کند.
فرمانده کل سپاه گفت: کتاب دیگر هم “روایت پدر خوانده” است که به استناد اسناد لانه جاسوسی آمریکا وضعیت رژیم طاغوتی پهلوی را که سرشار از استبداد سیاسی و وابستگی در تمامی عرصه‌ها به آمریکاست، بیان می‌کند.
وی افزود: این کتاب می‌تواند مبنایی برای ارزیابی باشد، چرا که انقلاب اسلامی شکل گرفت تا کشور را از اسارت طاغوت نجات دهد و به دوران شکوفایی اسلامی که در آن استقلال، آزادی و حاکمیت ارزش‌های الهی می‌درخشد، برساند.
سرلشکر سلامی با تاکید بر اینکه مسیر سختی برای تثبیت استقلال، عزت و سرافرازی این سرزمین طی شده است، گفت: امروز به فضل الهی ایران اسلامی باوجود تمامی توطئه‌ها و خباثت‌های دشمنان، در قله‌های اعتبار، منزلت، شکوه، عظمت و پیشرفت قرار دارد و ملت عزیز ایران در ۲۲ بهمن ماه ثابت کرد که مسیر انقلاب را بی‌هیچ تردیدی با قوت و قدرت ادامه می‌دهد و رهبری عزیز و حکیم و ملت ایران و دین مبین اسلام، بهترین سرمایه ما برای پیشرفت‌های بزرگ است.

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × یک =