شورای سیاست گذاری ائمه جمعه مهمان رسانه ملی

رئیس رسانه ملی در این دیدار، بر اهمیت تقویت نماز جمعه به عنوان یک رسانه اثرگذار و تأثیر آن بر رشد فرهنگی کشور تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

آقای دکتر علی عسکری رئیس رسانه ملی در این دیدار با بیان اینکه نماز جمعه قدرت سازندگی فرهنگی بسیاری دارد، گفت: نماز جمعه یک رسانه است که اگر تقویت شود، بر رشد فرهنگی کشور اثر می‌گذارد.
وی با تبیین اهمیت نوآوری در جلب نظر مردم برای حضور در نماز جمعه و مبانی نوآوری در قرآن کریم، ابتکار عمل را لازمه جذب مخاطب در رسانه دانست و گفت: سختی کار ما در رسانه این است که باید روی مرزی حرکت کنیم که ضمن پرداختن به همه موضوعات کشور، از تعادل خارج نشود. اگر در این راه ابتکار نداشته باشیم، به جایی که باید نمی‌رسیم.
آقای دکتر علی عسکری با تأکید بر اینکه امامان جمعه همیشه باید حرف تازه‌ای برای مردم داشته باشند، گفت: اگر حرف‌ها تکراری شود، مخاطبش را از دست خواهد داد.
وی سپس با اشاره اینکه توازن بین دو ساحت محلی و ملی در خطبه‌های امامان جمعه شهر‌های مختلف و پوشش برنامه‌های آنان باید حفظ شود، گفت: امامان جمعه باید حرف‌هایشان را بزنند و رسانه بخش‌هایی از خطبه‌هایشان را که در سطح استانی و ملی قابل‌طرح است، پوشش می‌دهد.
رئیس رسانه ملی همچنین از اهمیت به کار بردن دانش و هنر در ایجاد جذابیت بیشتر در برنامه‌های صدا و سیما سخن گفت که به جلب نظر مردم و فرهنگ‌سازی برای حضور مردم در نماز جمعه کمک می‌کند و از شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خواست دیدگاه‌های کارشناسی‌شان را در شورا‌های اندیشه‌ورز شبکه‌های رسانه ملی برای تحقق این امر ارائه دهند.

 

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 2 =