آخرین وضعیت ۱۱ پرونده فیفایی پرسپولیس

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس آخرین وضعیت ۱۱ پرونده پرسپولیس در فیفا را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

 به نقل از باشگاه پرسپولیس، حسین قدوسی گفت: دو جلسه کمیته ویژه حقوقی باشگاه پرسپولیس با حضور مدیرعامل باشگاه جمعه شب و دیشب تشکیل و ضمن مطالعه آرای صادره در پرونده‌های بین‌المللی، درباره تنظیم لوایح و دیگر اقدام‌های حقوقی تصمیم‌گیری شد.
وی افزود: کمیته ویژه رسیدگی به پرونده‌های حقوقی پرسپولیس با حضور آقایان؛ محمد حسن انصاری فرد، مهدی خواجوند، وکیل، باختر، امیرعلی حسینی تشکیل شد. آقای انصاری فرد هم با توجه به اهمیت موضوع در اغلب جلسات حضور دارند و موارد را به هیات مدیره گزارش می‌کنند.
مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: آقای کالدرون پس از فسخ یکطرفه در اول ژانویه، تا چهار روز قبل از نقل و انتقالات با باشگاه مذاکراتی با مدیر برنامه‌های ایرانی خود داشتند و اکنون مبالغی را مطالبه کرده اند و باشگاه نیز دفاعیات و مستندات خود را ارسال می‌کند.
وی افزود: در پرونده گابریل هم مقرر شد که مطالبه ۲۳ هزار دلاری او پرداخت شود، گابریل که علاقه مندی خود به پرسپولیس را همواره نشان داده است، گفته نمی‌دانم وکیلم مصالحه صورت گرفته در دبی را به فیفا ارسال کرده یا خیر، اما هرگز دست به اقدامی نمی‌زنم که منجر به بروز مشکل برای باشگاه شود و امیدوارم باشگاه نیز این بدهی را زودتر تسویه کند.
قدوسی درباره حکم صادره در پرونده برانکو گفت: رای صادره از سوی فیفا در ارتباط با آقایان ایوانکوویچ و ایگور پانادیچ مطالعه شد و تنظیم لایحه دفاعیه باشگاه بعد از ارسال لایحه دفاعیه پرونده آقای کالدرون در دستور کار وکلا و بخش حقوقی باشگاه قرار خواهد گرفت.
وی افزود: آقای برانکو یک میلیون و ۷۲۰هزار یورو مطالبه کردند که فیفا با توضیحات و دفاعیه باشگاه رای محکومیت یک میلیون و ۵۵ هزار یورویی صادر کرده است و فرصت تجدید نظر همچون پرونده بودیمیر وجود دارد.
قدوسی گفت: فیفا هنوز رای پرونده شکایت آقایان زلاتکو ایوانکوویچ و مارکو را صادر نکرده، اما، چون این پرونده‌ها همزمان در فیفا طرح و بررسی شده است قطعا همین‌روز‌ها رای شکایت این دو مربی هم صادر و به باشگاه ابلاغ می‌شود.
وی درباره پرونده نیلسون و چوک افزود: آقای چوک ده هزار دلار طلب دارند و با فیفا مکاتبه داشته اند و رای هم صادر شده و باید پرداخت شود. برای نیلسون هم مدت‌ها قبل فیفا رای داده بود، چون او مثل گابریل با باشگاه پس از رای فیفا مصالحه کردند مجددا برای وصول مطالبات حدود یک میلیارد تومانی خود با فیفا مکاتبه کرده، اما رای هنوز صادر نشده است.

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 19 =