قرارداد کولاکوویچ فسخ شد

سرپرست تیم ملی والیبال از فسخ قرارداد همکاری فدراسیون با کولاکوویچ سکاندار تیم ملی والیبال بزرگسالان کشورمان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

سرپرست تیم ملی والیبال با بیان این مطلب افزود: با توجه به این که مدت زمان قرارداد او تا پایان المپیک بود طبیعتا، چون امسال المپیک برگزار نمی‌شود داورزنی پیشنهاد را مطرح کرد و من به او اطلاع دادم سکاندار تیم ملی انتظار این تصمیم را داشت، چون احتمال دارد تیم ملی حدود یک سال رویداد خاص و مهمی را پیش رو نداشته باشد، مذاکرات باقی مانده در حد این است که ما بتوانیم در خصوص مسائل مالی و نحوه فسخ قرارداد به توافق برسیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا فدراسیون به دنبال گزینه جدید خواهد بود؟ گفت: قطعا باید به این شکل باشد، اما در این خصوص آقای داورزنی باید تصمیم گیری کند که آیا مربی کنار تیم ملی داخلی باشد یا خارجی؟

او تصریح کرد: با توجه به اهمیت رویداد المپیک و اینکه باید برای حضور موفق در این رقابت‌ها برنامه ریزی سخت و دقیق داشته باشیم نیاز به مربی خارجی کنار تیم ملی احساس می‌شود، اما در نهایت رئیس فدراسیون باید برای این مساله برنامه ریزی و تصمیم گیری کند.

سرپرست تیم ملی والیبال در خصوص مسائل مالی فسخ قرارداد سرمربی تیم ملی اظهارداشت: ما به هیچ عنوان با کولاکوویچ مشکل مالی نداشتیم وی فردی با شخصیت و در این زمینه‌ها منطقی است بعد از شنیدن خبر فسخ قرارداد صحبت خاصی نکردند به طور حتم وی با مدیر برنامه اش هماهنگ خواهد شد تا قرارداد بطور رسمی فسخ شود.

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − چهار =