بهره‌برداری از شبکه اجتماعی آموزش و پرورش

وزارت آموزش و پرورش طی اطلاعیه‌ای از بهره‌برداری “شـاد” پلت فرم اختصاصی این وزارتخانه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

 به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی، وزارت آموزش و پرورش در راستای تبیین اهداف، تشریح اقدامات انجام گرفته و آغاز به کار شبکه اجتماعی دانش آموزان “شاد” اطلاعیه‌ای صادر کرده است.

در بخشی از متن این اطلاعیه آمده است: با پیگیری‌های مستمر وزیر آموزش و پرورش و همکاری وزارت ارتباطات، دبیرخانه شورای عالی فضای مجازی، مساعدت دانشگاه صنعتی شریف و تلاش شبانه روزی تیم فنی، اجرایی و حقوقی پلت فرم اختصاصی آموزش و پرورش بنام SHADAP بامالکیت و مدیریت وزارت متبوع، در مرحله بهره برداری قرار گرفته است.

همچنین در بخش دیگری از این اطلاعیه اعلام شده است: طبق برنامه پیش بینی شده، از ۲۲ فروردین ماه ورود مدیران، معلمان و دانش آموزان دوره ابتدایی به پلت فرم اختصاصی آموزش و پرورش آغاز شده و تا اواسط هفته آینده ادامه خواهد داشت.

در این اطلاعیه تاکید شده است: مدیران، معلمان و دانش آموزان دوره ابتدایی، می‌توانند اپلیکیشن شاد را با مراجعه به آدرس‏http://Shaddl.medu.ir دریافت و نصب کنند. زمان و نحوه ورود و بهره‌برداری مدارس متوسطه، متعاقبا با ارسال بخشنامه‌ای توسط معاونت آموزش متوسطه اعلام می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از ایرنا، با توجه به شیوع ویروس کرونا و توصیه وزارت بهداشت مبنی بر قرنطینه خانگی و به حداقل رساندن رفت‌وآمد‌ها جهت حفظ سلامتی افراد، وزارت آموزش‌و پرورش اقدام به راه‌اندازی سامانه آموزش مجازی «شاد» کرده است تا مربیان پیش‌دبستانی، آموزگاران، دبیران و هنرآموزان بتوانند از طریق کلاس‌های مجازی، نوآموزان، دانش‌آموزان و هنرآموزان را در سراسر کشور آموزش دهند.

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 1 =