واگذاری سرخآبی‌ها به نفع پیشرفت ورزش

وزیر ورزش برای واگذاری استقلال و پرسپولیس گفت: کار واگذاری این دو باشگاه به نفع پیشرفت ورزش کشور است.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، بیست و نهمین جلسه بررسی آخرین اقدامات صورت گرفته برای آماده سازی باشگاه‌های فرهنگی ورزشی استقلال و پرسپولیس برای واگذاری به بخش خصوصی، با حضور وزیر ورزش و جوانان و معاونان، عصر امروز در وزارتخانه برگزار شد.
آقای سلطانی فر با تشکر از اهتمام اعضاء شرکت کننده و مدیران دو باشگاه گفت: بعد از مصوبه ۱۸ فروردین ۹۹ در هیئت عالی واگذاری که با حضور وزرای اقتصاد و دارایی، دادگستری همچنین مسئولان اتاق بازرگانی و اینجانب ابلاغ شد؛ توقع این است که مدیران و مسئولان دو باشگاه همت مضاعف را در اولویت کاری خود به منظور واگذاری سریع قرار دهند که این مهم با عزم دولت و سازمان خصوصی سازی و دو باشگاه محقق خواهد شد.
وزیر ورزش و جوانان افزود: باید در زمان بندی که پیش بینی شده است در پایان نیمه نخست امسال دو باشگاه مردمی و پر طرفدار ایران وارد بورس شوند که این اقدام بی نظیر و مورد حمایت دولت است و کار واگذاری در مجموع هم به نفع پیشرفت ورزش کشور و حل شدن مسائل دو باشگاه خواهد بود.
وی گفت: تمرکز ویژه مسئولان وزارت ورزش و جوانان، سازمان خصوصی سازی و بورس به منظور برگزاری جلسات مستمر هفتگی، حتما می‌تواند درکوتاه‌ترین زمان، زمینه لازم برای خصوصی سازی را مهیا کند.
در ادامه جلسه، مدیران دو باشگاه پرسپولیس و استقلال، گزارشی از اقدامات انجام شده در مدت یک هفته گذشته در روند خصوصی سازی را ارائه کردند.

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 11 =