احداث پایگاه پدافند هوایی در طبس نیازمند واگذاری زمین

فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق قائم آل محمد (عج) گفت: پدافند هوایی برای توسعه و احداث سایت‌ها و پایگاه‌های جدید در منطقه شرق نیازمند همکاری مسئولان مربوطه برای واگذاری زمین در نهبندان، قاین و طبس است.

طبس نیوز: فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق قائم آل محمد (عج) گفت: پدافند هوایی برای توسعه و احداث سایت‌ها و پایگاه‌های جدید در منطقه شرق نیازمند همکاری مسئولان مربوطه برای واگذاری زمین در نهبندان، قاین و طبس است.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرگزاری مهر،سرتیپ دوم ملک علی اسدی ‌فرد صبح یک ‌شنبه در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح خراسان جنوبی با محوریت منطقه پدافند هوایی اظهار داشت: پدافند هوایی افتخار حفظ و حراست از آسمان نظام جمهوری اسلامی ایران را بر عهده دارد.

وی به فعالیت پدافند هوایی در دوران جنگ تحمیلی اشاره کرد و افزود: در آن دوران پدافند هوا پایه وظیفه داشت با حملات و تهدیدات جنگنده‌های دشمن مقابله کند.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق قائم آل محمد (عج) گفت: پدافند هوایی بعد از دوران دفاع مقدس به دلیل گستردگی جنگ تحمیلی و مورد حمله قرار گرفتن نقاط مختلف کشور به پدافند زمین پایه تغیر روش داد.

اسدی ‌فرد با بیان اینکه پدافند هوایی در دوران دفاع مقدس مدافع رزمندگان بود، بیان داشت: پدافند هوایی با تلاش شبانه‌روزی توانست ۶۷۰ فروند هواپیما‌های جنگنده دشمن را در عملیات کربلای۴، کربلای ۵، فتح المبین، بیت المقدس و والفجر ۸ ساقط کند.

وی با اشاره به آمادگی و بیداری همیشه پدافند هوایی، عنوان کرد: ارتباط خوب و موثر پدافند هوایی با مراکز علمی و دانشگاهی و صنعتی انجام داد باعث آموزش، بهینه‌سازی و بومی سازی سامانه‌های دفاعی در کشور شده است.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق قائم آل محمد (عج) خاطر نشان کرد: نیروهای مسلح در حوزه‌های مختلف با پدافند همکاری دارند و در طرح بصیرت، بسیجیان اطلاعات پروازی را به پدافند می دهند.

اسدی‌ فرد با اشاره به تحت پوشش قردادن فضای منطقه شرق، گفت: پدافند هوایی برای توسعه و احداث سایت‌ها و پایگاه‌های جدید در این منطقه نیازمند همکاری مسئولان مربوطه برای واگذاری زمین در نهبندان، قاین و طبس است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 2 =