سلیمانی شهید بین الملل مقاومت است

طبس نیوز- امام جمعه طبس گفت: شهید سلیمانی نشانه عزت و سربلندی نظام است و هر کسی در جهان او را نمیشناخت، امروز شناخت خوبی پیدا کرده است.

به گزارش طبس نیوز، حجت الاسلام محمدرضا محمدی در خطبه های نماز جمعه افزود: سردار سلیمانی نقش ارزنده ای در منطقه داشت و شاهکارهای این شهید باعث شده محبت او در دل همه مردم منطقه بنشیند.

وی بیان کرد: این شهید معماری ارتش بین المللی اسلامی را داشت و حدود ۶ کشور را تحت یک فرماندهی واحد درآورد و مدیریت کرد.

خطیب نماز جمعه طبس گفت: پایان دادن به دولت داعش که ساخته آمریکا بود و دفع تهدید آن از مرزهای ایران از جمله خدمات این شهید بود.

حجت الاسلام محمدی به برگزاری نماز جمعه پس از چندین ماه اشاره کرد و افزود: از همه مردم شهرستان تشکر میکنم به ویژه قشر متدین و مذهبی که بیشترین مراعات را داشتند و جایی که لازم بود نماز جمعه، مساجد، نماز جماعات و مجالس روضه را برای حفظ سلامتی تعطیل کردند.

وی با تاکید به ضرورت حفظ مراقبت های بهداشتی گفت: عزیزان شرایط را خیلی عادی نبینند، هنوز وضعیت جای نگرانی دارد و همچنان نکات بهداشتی را رعایت کنید تا با این مراعات ها به لطف خدا و امام عصر و دانشمندان عزیز ایرانی، سایه این ویروس از سر بشریت کوتاه شود.

وی به موفقیت دانشمندان ایرانی اشاره کرد و گفت: دانشمندان ما، واکسن کرونا را ساختند و در مرحله آزمایش انسانی است که امیدواریم نتیجه آن مفید و رضایت بخش باشد تا مردم عزیزمان بتوانند از این موقعیت به سلامت عبور کنند.

امام جمعه طبس از تلاش های کادر درمان، پزشکان و پرستاران، مسئولین ادارات و نهادها، معلمان، روحانیون، فعالین فضای مجازی و صاحبان قلم، نیروهای نظامی و انتظامی و ستاد کرونا تشکر کرد.

وی با اشاره به روز کشف حجاب در سال ۱۳۱۴ گفت: این یک خیانت بزرگ برای کشوری بود که در دنیا به عنوان کشور شیعه شناخته میشد اما هجوم سلطه در آن زمان اینگونه شد که کشف حجاب را علنی کنند که این حرکت آنها قیام مردم را به دنبال داشت.

وی با بیان اینکه جنگ امروز دشمن با حرکت خزنده و نرم در فضای مجازی است، افزود: نکته ای خدمت مسئولین در دولت و مجلس عرض کنم اینکه با سیاست های غلط فرهنگی گاهی حجاب کمرنگ می شود.

امام جمعه طبس ابراز داشت: متاسفانه در برخی ادارات به ویژه در کلان شهرها و مراکز استان ها بی حجابی هایی وجود دارد که این موضوع باید تدبیر و مدیریت شود.

وی با بیان اینکه طبس نیز در معرض خطر است، تاکید کرد: امیدواریم قوانین غلط وزارت گردشگری سامان پیدا کند و یک نظام مندی جامعی برای آن تدوین کنند تا مردم عزیز که بر محور امامزاده زندگی می کنند شاهد این هتک حرمت ها نباشند.

امام جمعه طبس به مناسبت های سالروز شهادت شهید نمر باقرالنمر، روز ملی فلسطین، سالروز پیام امام به گورباچف و روز جهاد کشاورزی اشاره کرد.

خبرنگار: ساره نجفی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 3 =