مسئولین بی عرضه باعث بدبینی مردم به نظام می شوند/ زوایای حادثه هواپیمای اوکراین شفاف سازی شود

طبس نیوز- امام جمعه طبس گفت: بی توجهی، غفلت و بی عرضگی برخی مسئولین باعث می شود مردم به نظام و انقلاب بدبین شوند.

به گزارش طبس نیوز، حجت الاسلام محمدرضا محمدی در خطبه های نماز جمعه با قدردانی از مسئولینی که همواره کار و تلاش می کنند افزود: مردم ما هوشیار، بصیر، متدین و انقلابی هستند، اربابان جامعه ما مردم هستند و مسئولین باید برای این چنین مردمی نوکری کنند.

وی افزود: متاسفانه برخی مدیران که ادعای ریاست دارند از مقام برتر برخورد می کنند، برخی از مشکلات معیشتی جامعه ما به دلیل غفلت های برخی از مسئولین است.

خطیب نماز جمعه طبس با گرامیداشت سالگرد حادثه هواپیمای مسافربری اوکراین بیان کرد: خانواده های این شهدا خوب عمل کردند و فریب برخی از شیطنت های نظام سلطه که با بمباران رسانه ای و تبلیغاتی به دنبال شکاف بین مردم و نظام بودند را نخوردند.

وی یادآور شد: پس از بمباران پایگاه عین الاسد آمریکا که هیمنه او شکست و دنیا فهمید که قابل شکست است، آن حادثه تلخ پیش آمد و نیروهای مسلح، سپاه عزیز و فرماندهی محترمشان جریان را مدیریت کردند و امیدواریم زوایای این حادثه روشن تر شود و در حدی که به مصلحت مردم و نظام باشد افکار عمومی در جریان قرار بگیرند.

امام جمعه طبس با اشاره به دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت گفت: این دهه مربوط به دو موضوع جداگانه و با عنوان مشترک بود.

وی افزود: در جریان ۹ دی سال ۸۸ و توهین و جسارت های فتنه گران و مزدوران فریب خورده، شیطنت ها و نقشه های شوم استکبار و نسخه های که برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب پیچیده بودند، مردم برای دفاع از آرمان انقلاب و ولایت به صحنه آمدند.

حجت الاسلام محمدی یادآور شد: در ۱۹ دی سال ۵۶ زمانی که روزنامه اطلاعات به امام راحل توهین کرد مردم قم خروشیدند و به صحنه آمدند از این رو از ۹ تا ۱۹ دی را اینگونه نامگذاری کردند.

خطیب نماز جمعه طبس با بیان اینکه کشوری که مدعی کدخدایی دهکده جهانی است و علم دروغین حقوق بشر را دارد، افزود: اکنون این کشور در حل مشکلات خود درمانده است، این جریانات درون آمریکا قابل توجه کسانی باشد که دنبال مذاکره و سازش هستند، افرادی که آمریکا را همچون فرشته نجات معرفی می کنند.

وی ادامه داد: اوضاع و احوال آمریکا را در روزهای پایانی ریاست جمهوری آمریکا ببینید که چگونه به جان هم افتادند و امیدواریم آن دسته افراد مسئول و غیر مسئول، قلم به دست و یا سخنران، خوب ماهیت آمریکای جنایتکار را بشناسند و خود را به خواب غفلت نزنند.

امام جمعه طبس به سالگرد ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی، شهادت شهید احمدی روشن و شهید احمدی روشن، تشکیل شورای انقلاب و انتصاب مقام معظم رهبری به امامت جمعه تهران اشاره کرد.

خبرنگار: ساره نجفی

تصویر آرشیوی است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + بیست =