مردم از وضعیت بورس نگرانند دولت جبران کند

طبس نیوز- امام جمعه طبس گفت: ضعف تیم اقتصادی دولت محرز است و باید با ورود جدی، کمیته اقتصادی با حضور کارشناسان تشکیل دهد.

مردم از وضعیت بورس نگرانند دولت جبران کن

طبس نیوز- امام جمعه طبس گفت: ضعف تیم اقتصادی دولت محرز است و باید با ورود جدی، کمیته اقتصادی با حضور کارشناسان تشکیل دهد

به گزارش طبس نیوز، حجت الاسلام محمدرضا محمدی در خطبه های این هفته نماز جمعه افزود: دولت با شخصیت های اقتصاددان، افراد حوزوی و دانشگاهی، چهره های توانمند و با ایده و با کمک مجلس و قوه قضاییه این ضعف را جبران کند.

وی بیان کرد: دولت در اواخر سال ۹۸ و اوایل سال ۹۹ فراخوان عمومی داد که مردم سرمایه خود را به بورس بیاورند و اقتصاد را شکوفا کنند اما اکنون اوضاع گرانی ها، عدم کنترل بازار و وضعیت بورس مردم را نگران کرده است.

وی با تاکید بر اینکه جلسات ماهانه دیگر جوابگو نیست، افزود: دولت، قوه مقننه و قضاییه به طور مشترک باید برای اقتصاد مردم جلسات نفس گیر تشکیل دهند.

خطیب نماز جمعه طبس با اشاره به موفقیت های واکسن ایرانی گفت: واکسن ایرانی در چندین نوبت آزمایش شده و تاکنون نتایج خوبی به همراه داشته است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص ممنوعیت ورود واکسن های ساخت آمریکا، انگلیس و فرانسه عنوان کرد: به دلیل خیانت های این سه کشور، اعتمادی به آنها نیست اما برخی در فضای مجازی شیطنت هایی دارند که نمیدانم عقل خود را از دست دادند یا احساسات بر آنها غلبه کرده یا اینکه تحت تاثیر عوامل نفوذی دشمن قرار گرفتند.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به وضعیت داخلی کشور آمریکا گفت: امروز این کشور دچار چالش های جدی شده، رییس جمهور پیر آمریکا بداند که آن خیال ابرقدرت بودن یک خیال واهی است و این کشور ضربه پذیر شده است.

وی با یادآوری فتنه ۸۸ در ایران گفت: آمریکا با انگلیس و اسرائیل در کشور ما باعث به راه انداختن آشوب هایی شدند و برخی هم باورشان شد که اینها می توانند حمایتشان کنند.

امام جمعه طبس افزود: با رهبریت مقام معظم رهبری و آگاهی مردم، فتنه گران سرجایشان نشانده شدند و امروز این نظام اقتدار پیدا کرده و این بلا به سر خودشان در آمریکا برگشت.

طبس نیوز- ساره نجفی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + چهارده =