فریب شعارهای دروغین انتخاباتی را نخورید

طبس نیوز- امام جمعه طبس گفت: در انتخابات قبلی که برخی فضایی درست کردند و رای مردم را گرفتند اکنون باید جوابگو باشند.

به گزارش طبس نیوز، حجت الاسلام محمدرضا محمدی در خطبه های نماز جمعه ۱۰ بهمن افزود: باید پاسخ دهند که در این چهار سال و هشت سال برای ملت و مملکت چه شد.

وی تاکید کرد: چرا سکوت کردند باید بیایند جواب کاستی های امروز را بدهند.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: برای انتخابات سال آینده ای که انتخابات شورای شهر و روستا و ریاست جمهوری را در پیش داریم گول شعارها را نخورید.

خطیب نماز جمعه طبس بیان کرد: در آستانه انتخابات ممکن است برخی جوهایی درست کنند و شعارهای دروغین عامه پسند را مطرح کنند و ما با آن شعارها فریب بخوریم و رای دهیم و بعد از آن همه چی تمام شود.

وی افزود: همین شعارها دروغین را چقدر شنیدید در انتخابات مجلس، شوراها و در ریاست جمهوری هم دیدیم و شنیدیم.

حجت الاسلام محمدی تاکید کرد: به توانمندی و عزت مندی ها رای دهید، به فکر سالم جوان مومن انقلابی رای دهید نه اینکه برخی به دنبال جوهایی باشند که بخواهند اوضاع را در زمان انتخابات متشنج کنند و رای من و شما را بگیرند و بعد هم فراموش کنند.

امام جمعه طبس با اشاره به بیانات امام خمینی(ره) در خصوص پیروزی انقلاب، گفت: انقلاب ما معجزه قرن بود، خدا خواست و مردم اراده و از رهبریت امام راحل تبعیت کردند و این انقلاب نوری در جهان تاباند و امروز سیل اسلام گرایی در بسیاری از کشورهای اروپایی و آمریکایی رو به فزونی است.

وی خاطرنشان کرد: ملت ها بیدار شدند و زیر ظلم و ستم کشورهای ظالم و مستکبرین نمی روند، این از برکات انفجار نور انقلاب بود و ملت ما الگویی برای ملت های آزادی خواه دنیا شد.

وی با بیان اینکه جشن چهل و دومین سالگرد پیروزی از نشانه های کارآمد بودن نظام است، افزود: برخی شیطان صفت ها و انسان های دل در گروه غرب داشته، ممکن است در فضای مجازی نظام اسلامی را ناکارآمد جلوه دهند اما هر انسان منصف و عاقلی اگر توجه کند می بیند که چگونه یک کشور در برابر یک دنیای نابرابر هجوم، شیطنت و جنگ ایستاد و ذره ای از اهداف و آرمان خود کوتاه نیامد.

امام جمعه طبس، روحیه خودباوری، عزت نفس ملی، امنیت پایدار کشور، خدمات آب، برق، گاز و بهداشت در دورترین نقاط روستایی، حمایت از اقشار مستضعف و محروم، ایجاد مراکز حمایتی و خیریه ها، استقلال سیاسی و قطع وابستگی کامل به بیگانگان، مردم سالاری دینی و انواع انتخابات را از دستاوردهای انقلاب اسلامی برشمرد.

وی به ولادت حضرت زهرا(س)، روز زن و مادر و ولادت امام خمینی(ره) نیز اشاره کرد.

خبرنگار: ساره نجفی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × دو =