مجلس در اصول انقلاب و منافع مردم کوتاه نمی آید

طبس نیوز- نماینده مردم طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی گفت: از اولویت های مجلس این است که سر اصول انقلاب و منافع مردم بنا ندارد کوتاه بیاید و با کسی مماشات و یا معامله ای کند.

به گزارش طبس نیوز، حجت الاسلام مجید نصیرایی در جمع نمازگزاران جمعه در محل مسجد جامع، افزود: این مجلس از قوی ترین و انقلابی ترین مجالس بعد از انقلاب است.

وی با اشاره به برخی تخریب ها علیه مجلس گفت: دلیل این حواشی که توسط برخی افراد و جریانات که ریشه بسیاری از آن خارج از مرزهاست، ضعف آنهاست.

نماینده مردم افزود: تمام مشکلات کشور ما زیر سر کسانی است که در دامان انگلیس پرورش یافتند و غرب پرستان و سرمایه دارانی که همه زندگی آنها فقط پول و ثروت خودشان است و تا دست اینها از مدیریت و اقتصاد کشور کوتاه نشود مشکلات نیز حل نمی شود.

حجت الاسلام نصیرایی تاکید کرد: مجلس این مسیر را جلو می برد و اکنون در جایی ایستاده که باعث شده هراس و وحشت به جانشان بیفتد و هیاهو راه بیاندازند.

وی با تاکید بر انتخاب افراد جهادی، انقلابی و ولایت مدار گفت: در هر جایی این افراد بودند تحول و رشد ایجاد شده، مدیری که از اتاقش او را بیرون بکشی و به زور بیاوری تا حرف مردم را بشنود ولی میترسد، محصول انتخاب خودمان بوده است.

وی سالروز رحلت امام جمعه فقید طبس حجت الاسلام مهاجریان مقدم را گرامی داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + 8 =