طبس یکپارچه دفاع از فلسطین شد/ خروشی که دل غاصبان را می‌لرزاند

امروز مردم همیشه در صحنه دارالمؤمنین طبس همگام با سایر مسلمانان جهان به خیابان‌ها آمدند و طنین شعار «هم غزه، هم لبنان؛ جانم فدای اسلام» را در کویر طنین‌انداز کردند.

خبر طبس: امروز مردم همیشه در صحنه دارالمؤمنین طبس همگام با سایر مسلمانان جهان به خیابان‌ها آمدند و طنین شعار «هم غزه، هم لبنان؛ جانم فدای اسلام» را در کویر طنین‌انداز کردند.

به گزارش خبر طبس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی گلشن، راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور بسیار گسترده و پرشور مردم آگاه و همیشه در صحنه، در شهر طبس و ۲۰ شهر و روستای دیگر این شهرستان از جمله شهرهای عشق‌آباد و دیهوک برگزار شد.

میزان حضور مردم تنها در شهر طبس حداقل ۱۱ هزار نفر ارزیابی می‌شود.

حضور گسترده مردم روزه‌دار و شهیدپرور طبس در راهپیمایی روز قدس در آخرین جمعه ماه پربرکت رمضان و اعلام انزجار از سیاست‌های جنگ‌طلبانه رژیم صهیونیستی و کشتار بی‌رحمانه کودکان و زنان فلسطینی، در کنار راهپیمایی‌های سایر شهرها و نقاط دنیا، به‌طور قطع موجب افزایش روحیه مقاومت در بین مردم فلسطین و ایجاد دلهره بین صهیونیست‌ها می‌شود.

امسال رمضان مردم غزه، رمضانی خونین است، رمضانی است که مردم، کودکان و زنان مظلوم غزه سحر و افطارشان جز توپ و خمپاره و خون و اشک و آه نیست؛ مردم شهرستان طبس با حضور حداکثری در راهپیمایی امروز، عزت و یکپارچگی خود را ثابت و حمایت همه‌جانبه‌شان از مردم مظلوم فلسطین را اعلام کردند.

راهپیمایان طبسی امروز شعارهای «الله اکبر»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر انگلیس»، «مرگ بر ضد ولایت فقیه»، «ای رهبر آزاده، آماده‌ایم آماده»، «یا ایها المسلمون، اتحدو اتحدو»، «استکبار ننگت باد، صهیونیست مرگت باد»، «هم غزه هم لبنان، جانم فدای اسلام»، «اسرائیل نابود است، فلسطین پیروز است» و… سر دادند.

این راهپیمایی در شهر طبس از ساعت ۱۱ صبح از محل میدان قدس آغاز شد که مسیر آن میدان قدس، بلوار امام خمینی، میدان امام خمینی، خیابان شهید محمد منتظری و مسجد جامع بود.

این راهپیمایی در شهر عشق‌آباد طبس نیز از محل میدان ولایت به طرف مصلی نمازجمعه این شهر (هیئت حسینی) و در شهر دیهوک طبس از محل میدان امام خمینی(ره) (مقابل بسیج) به طرف مصلی نمازجمعه این شهر (هیئت حسینی) برگزار شد.

علاوه بر این، راهپیمایی روز جهانی قدس در روستاهای از میغان، پیرحاجات، پیستان و حلوان از بخش مرکزی طبس، روستاهای تپه‌طاق، ملوند و ده‌محمد از بخش دستگردان طبس و روستاهای نایبند، اسفندیار، زنوغان، دهنو، عرب‌آباد، مرغوب، پیکوه، سرند، ماودر، اصفهک و چیروک از بخش دیهوک طبس نیز برگزار شد.

در انتهای مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس طی قطعنامه‌ای، اسرائیل نماد ظلم، تجاوز، غصب و اشغالگری و منشأ بحران و ناامنی در سطح منطقه و جهان اعلام شد و تأکید شد که جهان اسلام در هیچ شرایطی، رژیم جعلی صهیونیستی را به رسمیت نمی‌شناسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 1 =