اگر فتنه‌گران با آب زمزم هم غسل کنند تطهیر نخواهند شد

حجت‌الاسلام زنجانی طبسی در خطبه‌های نماز جمعه در روز قدس گفت: برخی می خواهند فتنه و فتنه گران را تطهیر کنند، اما امروز روز رسوا شدن همان فتنه گرانی‌ست که با سر دادن شعار «نه غزه، نه لبنان» قصد کمرنگ کردن جنایات صهیونیست‌ها را داشتند.

خبر طبس: حجت‌الاسلام زنجانی طبسی در خطبه‌های نماز جمعه در روز قدس گفت: برخی می خواهند فتنه و فتنه گران را تطهیر کنند، اما امروز روز رسوا شدن همان فتنه گرانی‌ست که با سر دادن شعار «نه غزه، نه لبنان» قصد کمرنگ کردن جنایات صهیونیست‌ها را داشتند.

به گزارش خبر طبس، حجت‌الاسلام محمدجواد زنجانی طبسی امام جمعه موقت طبس در ابتدای خطبه اول، ضمن تشکر از مردم ادامه داد: درود بر شما که به صحنه آمدید و به دنیا ثابت کردید که همچنان بر آرمان بنیان گذار جمهوری اسلامی پایبندید و تعهد به آن آرمان ها دارید.

وی همچنین با اشاره به آیاتی از قرآن افزود: دو موضوع اساسی مطرح است، اول فساد بزرگی است که از جانب بنی اسرائیل روی می‌دهد و دوم نتیجه چنین طغیانی است که پس از لطف و رحمت خدا از آنان سر زده است.

وی ادامه داد: امروز هر کجا در بعد اقتصادی، فرهنگی، اقتصادی فساد است و هر کجا که کشتاری رخ می‌دهد دست صهیونیسم را در آن بین می‌بینید.

حجت الاسلام زنجانی طبسی افزود: قرآن این نوید را می‌دهد که ما بندگانی را به سوی شما خواهیم فرستاد که بسیار محکم‌اند و شما را از خانه‌هایتان بیرون خواهند کشید.

وی در پایان خطبه اول اظهار داشت: بشارت سه موعود در دوران یهودیان به بنی‌اسرائیل داده شده است که دو تن از آن‌ها پیامبر بوده‌اند که پس از آمدنشان با آن‌ها مخالفت کرده‌اند و سومی منجی بوده است که البته و به یاری خدا بنی‌اسرائیل و صهیونیسم از خشم موعود سوم در امان نخواهند بود که ان شاءالله آمدن چنین روزی نزدیک است.

امام جمعه موقت طبس در خطبه دوم از خطبه‌های نماز جمعه، پس از توصیه به مردم به صرفه جویی در مصرف آب به مسئله عفاف و حجاب اشاره کرد و افزود در این مقوله باید متدینین و خانواده‌ها خود در رعایت آن تلاش و کوشش نمایند.

وی با اشاره به بحث تفکیک جنسیتی در شهرداری تهران خاطر نشان کرد: آقای قالیباف، شهردار تهران در یک اقدام تحسین برانگیز کارکنان خانم و آقای شهرداری را تفکیک کرد که البته تقدیر ۲۰۰ نماینده مجلس را در پی داشت اما این در حالی‌ است که امام جمعه شهرمان هم حدود ۵ سال پیش در طی نامه‌ای به فرماندار وقت چنین درخواستی را جهت تفکیک کارکنان ادارات طبس ابراز داشت که البته اقدام خاصی در این زمینه صورت نگرفت.

وی در بخش مهمی از سخنان خود با اظهار نگرانی نسبت به زیر سوال بردن اصول انقلاب اسلامی اشاره داشت: بعضی می‌گویند چرا شعار مرگ سر می‌دهیم و از طرفی در کنار همین گفته شعار نه غزه نه لبنان سر می دهند. در حالی‌که همین مرگ‌ها دارد اثر می کند، آنقدر گفته شد مرگ بر شوروی که شوروی از بین رفت.

وی ادامه داد: دومین موردی که زیر سوال می‌برند تفکر الهی‌ست و اینکه می‌گویند «چرا فصل الخطاب حرف‌ها را رهبری می دانید» در حالیکه هدف آنها شکستن قداست ولایت در جامعه است.

وی همچنین در مطلبی اظهار داشت: برخی می‌خواهند فتنه و فتنه‌گران را تطهیر کنند، اما امروز روز رسوا شدن همان فتنه گرانی‌ست که با سر دادن شعار «نه غزه نه لبنان» قصد کمرنگ کردن جنایات صهیونیست‌ها را داشتند.

وی گفت: امروز پروژه تطهیر فتنه و فتنه‌گران کلید خورده است اما دست اندرکاران این پروژه بدانند که اگر فتنه و فتنه‌گران به آب زمزم هم غسل بکنند تطهیر نخواهند شد.

امام جمعه موقت طبس در پایان خطبه دوم به اهمیت روز قدس اشاره کرد و افزود: شما مردم می‌بینید در همین روزی که جهان علیه صهیونیسم به پا خاسته است صهیونیست‌ها در غزه چه می کنند.

وی افزود: این رژیم کودک‌کش و گرگ صفت چه می‌کند و به پشتیبانی چه کسی این جنایت‌های پلید را انجام می‌دهد و با چه مجوزی چنین در زمین فساد می کند. مگر نه اینست که تمام این‌ها به پشتیبانی آمریکا و انگلیس خبیث است که این چنین مسلمانان و کودکان را قتل عام می کنند.

وی در پایان ضمن تشریح روز قدس به سه سطح جهانی، منطقه ای و داخلی، از دیگر کشورهای مقاومت‌پیشه نظیر سوریه، عراق و بحرین به نیکی یاد کرد.

2 دیدگاه دربارهٔ «اگر فتنه‌گران با آب زمزم هم غسل کنند تطهیر نخواهند شد;

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + پنج =