شکست آمریکا نشان از حقانیت انقلاب ایران بود

شکست آمریکا نشان از حقانیت انقلاب ایران بود

خبرگزاری مهر: بیابان طبس، بهترین راوى معجزه اى است که دل تاریخ را به لرزه در آورد و شکست حمله نظامی آمریکا به ایران در این صحرا مصداقی برای سوره فیل در عصر حاضر است تا مستبدانی چون آمریکا بدانند و درس بگیرند که حق ماندنی و باطل رفتنی است.

به گزارش خبرنگارمهر، انقلاب، جوان تازه به پیروزی رسیده ای بود و ایران در پناه امام داشت، شب آرامی را پشت سر می گذاشت ولی این شب برای آمریکا یک کابوس بود زیرا جوانان پیرو خط امام با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا جاسوسان را به گروگان گرفته بودند و آمریکا تحت فشار افکار عمومی داشت تحقیر در مقابل این انقلاب را تجربه می کرد و از آن جایی که این تجربه برای آنها مایه شرمساری جهانی و مایه  از دست دادن منابع عظیمشان در خاورمیانه بود مانند ابوجهل در شب تاریک نقشه قتل پیامبر را می کشند و همه چیز را  برای این قتل آماده می کنند اما شن ها مانند ابوذر زمان پیامبر که همان انقلاب باشد را بر دوش کشیدند و چون  پرندگان به اذن خدواند اصحاب ابرهه را در هم شکستند.

شن ها مامور خداوند بودند

عضو هیئت علمی دانشکده حقوق وعلوم سیاسی دانشگاه بیرجند شن های روان طبس را  مامور خداوند عنوان کرد  که به فرمان او لشکر ویژه آمریکا را درهم شکستند.

حسین فرزانه پور در گفتگوبا خبرنگارمهر اظهار داشت: با برنامه ریزی دقیق، تجهیزات و تمرین های که نیروهای آمریکایی داشتند احتمال شکست آنها در این حمله غیر ممکن بود و برخلاف پیش بینی های هواشناسی که احتمال طوفان را تا چند ماه بعد غیر ممکن می دانست با وزیدن طوفان و سقوط هواپیماها این حمله با شکست مواجه شد.

وی با بیان اینکه  یکی از نتایج آغاز جنگ  شکست آمریکا در این عملیات نظامی بود، گفت: آمریکا هنوز از شکست خود در طبس متحیر مانده  و عده ای از سربازان آمریکایی در توصیف این واقعه می گویند مسیح  در این عملیات ناجی ایران بود.

عضو هیئت علمی دانشکده حقوق وعلوم سیاسی با بیان این که شکست آمریکا در حمله طبس نشان حقانیت انقلاب است، گفت: طبس تکرار سوره فیل در صحرای ایران بود.

فرزانه پور یادآورشد: زنده نگه داشتن یاد واقعه طبس نه تنها ترویج معنویت در جامعه را دوچندان می کند بلکه باعث می شود جوانان قدر خون های پاکی  را که برای حفظ این انقلاب ریخته شده است را بیش  از پیش بدانند.

شکست طبس کابوس وحشتناک و جاودانه تاریخ آمریکایی ها است

کارشناس علوم سیاسی شکست آمریکا در حمله طبس را کابوس جاویدان و همیشگی سیاستمداران آمریکایی عنوان کرد.

فاطمه قاسمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: یکی از دقیق ترین عملیات های نظامی آمریکا در تاریخ خاورمیانه حمله به طبس است زیرا آبروی جهانی آمریکا در گرو موفقیت در این  حمله بود اما شن های روان تمامی نقشه های آمریکا را نقش برآب کردند.

وی افزود: حمله طبس نتوانست خواسته سیاستمداران آمریکایی را محقق کند زیرا براساس آیات قرآن کریم همیشه حق ماندنی و باطل رفتنی است.

کارشناس علوم سیاسی تصریح کرد: طبس درس عبرتی برای تمام کسانی است که به چشم طمع به انقلاب و ولایت فقیه می نگردند و این موضوع نشان می دهد ولایتمداری مهم ترین شاخصه حقانیت انقلاب ایران است.

قاسمی یادآورشد: مسئولان باید سعی کنند بیش از گذشته در زنده نگه داشتن یاد انقلاب تلاش کنند زیرا این واقعه تنها یک واقعه نظامی و سیاسی نیست بلکه روایتی از تاریخ پر برکت الهی انقلاب است.

وی افزود: گرامیداشت سالروز شکست آمریکا در طبس، این درس را برای همه حکام ستمگر و به ویژه آمریکا به دنبال دارد که همانطور که در پنجم اردیبهشت ماه سال ۱۳۵۹ حمله نظامی آمریکا به ایران با امداد الهی شکست خورد، عاقبت قیام مردم کشورهای مسلمان نیز شکست ستمگران و پیروزی مظلومان، مستضعفان و محرومان خواهد بود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − 2 =