مسئولین از ورود به کارهایی که موجب تفرقه و اختلاف می‌شود پرهیز کنند

امام جمعه طبس گفت: مسئولین از ورود به کارهایی که موجب تفرقه و اختلاف می‌شود و امری که به ضرر شهرستان است پرهیز کنند و در سایه اتحاد، همدلی و هماهنگی به دنبال امور توسعه شهرستان با توجه به امکانات بالفعل و بالقوه‌ای که دارد باشند.

خبر طبس: امام جمعه طبس گفت: مسئولین از ورود به کارهایی که موجب تفرقه و اختلاف می‌شود و امری که به ضرر شهرستان است پرهیز کنند و در سایه اتحاد، همدلی و هماهنگی به دنبال امور توسعه شهرستان با توجه به امکانات بالفعل و بالقوه‌ای که دارد باشند.

به گزارش خبر طبس،حجت الاسلام مهاجریان مقدم امام جمعه طبس در خطبه های نماز عید فطر با تبریک این عید گفت: باید مراقب باشیم زحمات ماه رمضان را به باد ندهیم مواظب زبان و چشم خود باشیم غذایی که می‌خوریم در آن دقت کنیم که حلال باشد و شبهه‌ناک نباشد.

وی گفت: خواهران مواظب حجاب و عفاف خود باشند. واقعا مواظب برگزاری مراسم ازدواج باشید که متاسفانه برخی از این مجالس خیلی مشکل شرعی دارد.

وی ادامه داد: ازدواجی که با حرام شروع شود چه برکتی می‌خواهد داشته باشد، از نظر اسلام شب اول ازدواج قبل از زفاف اول عروس و داماد هر کدام دو رکعت نماز بخوانند بعد از این دو رکعت نماز، هر دعایی که بکنند مستجاب می‌شود اما اکنون این سنت بیگانه شده است.

امام جمعه طبس گفت: علت اختلافات و طلاق‌ها این است که زیر بناها خراب است و زیربنا آن است که مسائل اسلامی و شرعی را رعایت کنیم.

حجت الاسلام مهاجریان مقدم در بخش دیگری از سخنان خود گفت: صهیونیست‌های جنایتکار با پشتیبانی آمریکا، انگلیس و بعضی از کشور‌های متاسفانه اسلامی مثل عربستان و قطر، مردم مسلمان غزه را در ماه رمضان شب و روز زیر آتش گرفتند.

وی افزود: بچه های شیرخوار زن‌ها مریض‌ها در بیمارستان‌ها مورد هجمه قرار گرفتند و می‌گیرند اما مجامع بین المللی از سازمان امنیت گرفته تا دیگران که داد حقوق بشر به دروغ می‌زنند، سکوت مرگ باری آن‌ها را گرفته است.

وی با اشاره به مقاومت مردم غزه گفت: در عین حالی که رژیم صهیونیستی مورد حمایت آمریکا و دیگران است و همه سلاح‌ها را در اختیار دارند اما حزب الله و نیروهای مقاومت همان‌طوری که در جنگ ۳۳ روزه پیروز شدند و مقاومت کردند در اینجا نیز مقاومت می‌کنند و شک نداشته باشید وعده خداست که صهیونیست‌ها نابود و نیرو های حزب الله و مقاومت و مسلمانان ان شاالله پیروز خواهند شد.

امام جمعه طبس با تقدیر از مسئولین شهرستان گفت: از مسئولین که پیگیر امور توسعه شهرستان هستند تقدیر و تشکر می‌کنم و درخواست می‌کنم که امر توسعه و عمران شهرستان را با جدیت بیشتری پیگیری کنند.

وی تاکید کرد: مسئولین از ورود به کارهایی که موجب تفرقه و اختلاف می‌شود و امری که به ضرر شهرستان است پرهیز کنند و در سایه اتحاد و همدلی و هماهنگی دنبال امور توسعه شهرستان با توجه به امکانات بالفعل و بالقوه‌ای که دارد باشند.

مهاجریان مقدم در پایان سخنان خود از صدا و سیمای خراسان جنوبی که برنامه‌های شهرستان را به خصوص در ماه رمضان مورد توجه ویژه قرار دادند تقدیر و تشکر کرد.

2 دیدگاه دربارهٔ «مسئولین از ورود به کارهایی که موجب تفرقه و اختلاف می‌شود پرهیز کنند;

  1. بهتر است آنها که خمیرمایه اختلافند ومردم رادرچاه تفرقه گرفتار ساخته ورنج مردم دریک ونیم سال گذشته را مضاعف نموده اند به خود آیند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + 2 =