بخشی از دیپلماسی وزارت خارجه باید دیپلماسی مبارزه با مواد مخدر باشد

دادستان کل کشور گفت: باید بخش دیپلماسی در بعد مبارزه با مواد مخدر صدای مظلومیت ملت ایران را به گوش جهانیان برساند و ما هزاران شهید در راه مبارزه با مواد مخدر داده‌ایم و خانواده‌های بسیاری دارند آسیب می‌بینند.

خبر طبس: دادستان کل کشور گفت: باید بخش دیپلماسی در بعد مبارزه با مواد مخدر صدای مظلومیت ملت ایران را به گوش جهانیان برساند و ما هزاران شهید در راه مبارزه با مواد مخدر داده‌ایم و خانواده‌های بسیاری دارند آسیب می‌بینند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی دادستان کل کشور در جمع مردم طبس با بیان این که در پدیده شوم مواد مخدر فقط انتفاع و سودجویی نیست افزود: پشت این مساله حتما یک موضوع سیاسی نهفته است چرا که از هنگامی که کشور‌های عضو ناتو و به ویژه آمریکایی‌ها بر کشور افغانستان مسلط شدند مواد مخدر سنتی به مواد مخدر صنعتی تبدیل شده است.

وی افزود: لابراتوارهایی که در اطراف مرز مستقر کرده‌اند همه گواه بر این است که این جریان فقط به افغانستان مرتبط نیست بلکه یک اراده‌ای از جانب جریان‌های قدرتمند دنیا که هم به دنبال قدرت و هم به دنبال ثروت‌های نامشروع و حرام هستند.

حجت‌الاسلام رئیسی گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی از ابتدای انقلاب در حوزه مواد مخدر برخوردی جدی داشته است و مصمم هستیم با موضوع قاچاق، نگهداری، حمل، توزیع و مصرف، و انواع مسائلی که ارتباط با مواد مخدر دارد برخورد جدی صورت گیرد و تداوم پیدا کند.

وی ادامه داد: هیچ بخشی از کشور نباید در رابطه با این پدیده شوم غایب باشد همه دستگاه‌ها باید حضورشان باید حضوری پرمعنا و فعالی باشد .

دادستان کل کشور با بیان این که بخشی از دیپلماسی وزارت خارجه باید دیپلماسی مبارزه با مواد مخدر باشد گفت: بدین معنا که باید بخش دیپلماسی در بعد مبارزه با مواد مخدر صدای مظلومیت ملت ایران را به گوش جهانیان برساند و ما هزاران شهید در راه مبارزه با مواد مخدر داده‌ایم و خانواده‌های بسیاری دارند آسیب می‌بینند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که قیام امام حسین(ع) جهت این بود که مردم قدرت تحلیل و شناسایی عالم را پیدا کنند افزود: ما اکنون در دنیا با یک جاهلیت مدرن رو به رو هستیم و این جاهلیت همه خصوصیات جاهلیت دیروز را دارد و تنها تفاوت آن در مدرن بودن آن است و اخلاق، افکار و رفتار جاهلی است.

وی افزود: در این جاهلیت مدرن، بدترین نوع روابط جنسی به عنوان مظهر مدنیت و تمدن در دنیا معرفی می‌شود و در جوامعی که در آن‌ها همجنس‌بازی رواج داشته باشد به عنوان جامعه متمدن نام می‌برند.

حجت‌الاسلام رئیسی گفت: امروز بدترین ظلم‌ها و تعدی‌ها با تابلوی حقوق بشر و دموکراسی نسبت به حقوق انسان می‌شود و بشریت گرفتار یک جاهلیت مدرن با یک تابلو و شعارهایی زیبا شده است.

دادستان کل کشور با بیان این که امام حسین(ع) با خون مطهر خود جهل‌زدایی کرد بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران، و شهدا نقش زیادی در بیداری مسلمانان داشتند و امکان ندارد که با همه توطعه‌هایی که نظام سلطه می‌کند این آگاهی و بیداری از بین برود چرا که اصل آن یعنی جهل‌زدایی به برکت خون شهدا صورت گرفته است و هر کس فکر می‌کند بیداری اسلامی از بین رفتنی است تحلیل او غلط است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 15 =