استکبار جهانی تحت هیچ شرایطی با ما دوست نخواهد شد

امام جمعه موقت طبس با اشاره به مذاکرات هسته‌ای بیان داشت: دشمن واقعی اسلام و مسلمانان یعنی استکبار جهانی تحت هیچ شرایطی با ما دوست نخواهد شد و اگر حرفی می زنیم بدانیم که با دشمن حرف میزنیم و ایجاب می کند سنجیده سخن گفته و از روی حساب عمل نماییم.

خبر طبس: امام جمعه موقت طبس با اشاره به مذاکرات هسته‌ای بیان داشت: دشمن واقعی اسلام و مسلمانان یعنی استکبار جهانی تحت هیچ شرایطی با ما دوست نخواهد شد و اگر حرفی می زنیم بدانیم که با دشمن حرف میزنیم و ایجاب می کند سنجیده سخن گفته و از روی حساب عمل نماییم.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی طبس، حجت‌ الاسلام احمد مؤدب امام جمعه موقت طبس در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ضمن گرامیداشت دهه ولایت و سالروز میلاد امام هادی (ع) با اشاره به آیاتی از قرآن کریم اظهار داشت: کلمه “ولی” بارها در کتاب الله به کار رفته که مفسران مصداق بارز و منحصر به فرد آن را شخص امیرالمونین (ع) می دانند.

وی با اشاره به اینکه این کلمه شریفه در آیات متعددی به کار رفته است افزود: این سرپرستی و ولایت در درجه اول به مالک حقیقی هستی و خالق بشر اختصاص دارد که ثمره آن خارج شدن از ظلمات و ورود آن به نور خواهد بود.

حجت الاسلام مؤدب با بیان اینکه واژه “ظلمات” جمع بوده اما اصطلاح “نور” به تنهایی به کار رفته است اظهار داشت: راه های باطل متعدد و متکثر است ولی راه حق و حقیقت یک راه بیشتر نخواهد بود.

امام جمعه موقت طبس با اشاره به اینکه بشریت جز با پذیرش ولایت الهی و ایمان به او رهایی نخواهد یافت تصریح نمود: در آیات دیگر آمده که اطاعت از خدا نیز منوط به اطاعت از رسول و جانشینان اوست که آنان نیز در این راه جز مسیر خدا چیز دیگری را نمی خواهند.

خطیب این هفته نماز جمعه طبس در ابتدای خطبه دوم با اشاره به اینکه قرآن کریم نسبت به برخورد مومنان در قبال منافقان و کافران هشدار داده است ادامه داد: اهل ایمان باید در تمام برخوردهای خود حساسیت ویژه نسبت به این مساله داشته باشند.

حجت الاسلام مؤدب با بیان اینکه دشمن واقعی اسلام و مسلمانان یعنی استکبار جهانی تحت هیچ شرایطی با ما دوست نخواهد شد افزود: اگر حرفی می زنیم بدانیم که با دشمن حرف میزنیم و اگر خنده ای میکنیم بدانیم طرف مقابل ما دشمن درجه یک ما قرار گرفته که این ایجاب می کند سنجیده سخن گفته و از روی حساب رفتار نماییم.

امام جمعه موقت طبس با اشاره به اینکه چنین گروهی از هیچ تلاشی جهت ضربه زدن به مسلمین و گرفتار کردن آنها دریغ نخواهند کرد خاطر نشان کرد: جهان کفر امروز بنا ندارد در مذاکراتش با ایران اسلامی مشکلی از پیش پای ایران اسلامی بردارد.

حجت الاسلام مؤدب ضمن بیان این مطلب که گاهی دشمن کینه درونی خود را سهوا آشکار می کند تصریح نمود: حرف های سخیفانه نخست وزیر انگلیس مصداق بارز این امر است که در مذاکرات خصوصی می گوید و می خندد اما در مجمع عمومی با توهین های خود به ایران اسلامی کینه درونی خود را آشکار می کند.

خطیب این هفته نماز جمعه طبس با اشاره به اینکه کشورهای غربی و غیر مسلمان تحت هیچ شرایطی ذره‌ای مایل نیستند که کشوری به عنوان ایران اسلامی روی کره خاکی وجود داشته باشد افزود: این‌ها ایران را دوست ندارند و در طول سنوات این را مکرر به اثبات رسانیده‌اند.

وی ضمن اشاره به آیاتی از قرآن کریم اظهار داشت: هرگاه دیدید استکبار جهانی از یک اقدامی رضایت دارد و مساله‌ای برایشان خوشایند است بدانید که آنان بر باطل‌اند چرا که اگر اقدام شما درست می‌بود آنان اظهار خوشحالی نمی‌کردند.

حجت الاسلام مؤدب در بخش پایانی سخنان خود گفت: اگر صبر و بردباری را پیشه رفتار خود قرار دهیم مکر و حیله آنان حتی اگر به اندازه سر سوزنی هم باشد هیچ ضرر و آسیبی را به ما نخواهد رساند چرا که خداوند بر تمام جنایت ها و مکرهای آنان اشراف کامل دارد.

سالگرد تاسیس وزارت اطلاعات، روز جهانی استاندارد، روز معلولین، سالروز شهادت پنجمین شهید محراب شهید اشرفی اصفهانی و روز عصای سفید از جمله مناسبت‌هایی بود که امام جمعه موقت طبس به آنها اشاره و پیرامون هر یک به ارائه توضیحاتی پرداخت.

2 دیدگاه دربارهٔ «استکبار جهانی تحت هیچ شرایطی با ما دوست نخواهد شد;

  1. اوباما می گوید اگر می‌توانستم تک‌ تک پیچ و مهره‌ های برنامه هسته‌ ای ایران را حذف می‌ کردم و از طرفی اذعان می کند توافق با ایران دستاوردی بزرگ است! در پاسخ باید گفت عمو باراک پیچ باز کن! آیا مایلید کمی راجع به خواص دارویی سنگ پای قزوین بحث کنیم شاید اندکی به توافق رسیدیم!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × چهار =