نتایج نهایی انتخابات جمعیت هلال‌احمر طبس اعلام شد

نتایج نهایی انتخابات جمعیت هلال‌احمر طبس اعلام شد

حسینعلی فخاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در طبس اظهار داشت: شهرستان طبس دارای ۲۱ نفر نامزد شورای اجرایی و ۴ نفر نامزد بازرسی، در انتخابات شورای اجرایی مجامع جمعیت هلال‌احمر بود که براساس انتخابات از میان این افراد، اعضای شورای اجرایی جمعیت هلال‌احمر شهرستان طبس که وظیفه برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری درباره سیاست‌های این جمعیت را برعهده دارند، تعیین شدند.

وی بیان کرد: در شهرستان طبس ۸ هزار و ۲۶۰ نفر واجد صلاحیت رأی دادن در این انتخابات بودند که از این تعداد تنها یک هزار و ۷۳۶ نفر معادل ۲۱ درصد در انتخابات شرکت کردند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر طبس و رئیس ستاد اجرایی انتخابات شورای اجرایی مجامع جمعیت هلال‌احمر در این شهرستان گفت: براساس شمارش آرا، برات محمدی با ۶۴۶ رأی، احمد رفیعی با ۵۲۰ رأی، علی ابراهیمی‌ثانی با ۴۲۳ رأی و محمود ذبیحی با ۳۴۷ رأی به عنوان اعضای اصلی شورای اجرایی و مصطفی کریمی با ۳۲۰ رأی و علیرضا عبدالرحیمی با ۳۰۲ رأی به عنوان اعضای علی‌البدل شورای اجرایی مجامع جمعیت هلال‌احمر طبس انتخاب شدند.

وی ادامه داد: هم‌چنین حجت‌الاسلام حسن محمدیان با ۴۵۷ رأی به عنوان بازرس اصلی و علیرضا جعفریان‌مقدم با ۲۸۹ رأی به عنوان بازرس علی‌البدل انتخاب شدند.

فخاری یادآور شد: در مجموع تعداد ۴ حوزه اخذ رأی در طبس، عشق‌آباد، دیهوک و زنوغان آرای واجدان صلاحیت رأی دادن شهرستان طبس را جمع آوری کرده و ۳۰۰ نفر نیز به عنوان عوامل اجرایی در برگزاری این انتخابات دست‌اندرکار بودند.

وی روند و کیفیت برگزاری انتخابات شورای اجرایی مجامع جمعیت هلال‌احمر در شهرستان طبس را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و افزود: این انتخابات به شکل عادی و بدون هیچ‌ گونه مشکل خاصی برگزار شد.

شهرستان طبس در انتخابات شورای اجرایی مجامع جمعیت هلال‌احمر دارای ۲۱ نفر نامزد شورای اجرایی شامل علی ابراهیمی‌ثانی، محمود احمدی، طاهره‌سادات افضلی‌دوم، سیدغلامرضا برکاتی، احمد توکلی، حسین یاقوتی، اکبر توکلی، حسین جعفریان، معصومه چلنگری، محمود ذبیحی، احمد رفیعی، راضیه زجاجی، علی‌اصغر شیرمحمدی، غلامحسین طاهری، علیرضا عبدالرحیمی، لیلا قربی، مصطفی کریمی، سیداحمد کمیلی، وحیدرضا گازرانی، برات محمدی و محمدحسین معصومی و ۴ نفر نامزد شورای بازرسی شامل محمود تقیان، علیرضا جعفریان‌مقدم، سیدسعید صادق‌زاده و حجت‌الاسلام حسین محمدیان بود.

دیدگاهی در “نتایج نهایی انتخابات جمعیت هلال‌احمر طبس اعلام شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + بیست =