چهارشنبه سوم دی‌ماه کاروان تدبیر و امید در خرسان جنوبی/ وزیر راه و شهرسازی به طبس می‌آید

استاندار خراسان جنوبی با بیان این که مردم خراسان جنوبی چهارشنبه آینده سوم دی ماه میزبان میزبان کاروان دولت تدبیر و امید خواهند بود از حضور وزیر راه و شهرسازی در شهرستان طبس طی این سفر خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس(طبس نیوز)، استاندار خراسان جنوبی که در جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان و نشست مشورتی و خبری درخصوص سفر کاروان تدبیر و امید در جمع مدیران رسانه ها و خبرنگاران با اشاره به سفر کاروان دولت تدبیر و امید به خراسان جنوبی همزمان به سوم دیماه، اظهار داشت: تمامی مردم و مدیران استان میزبان رئیس جمهور هستند، بنابراین باید برای برگزاری هرچه بهتر این سفر با یکدیگر همکاری و هماهنگی داشته باشند.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به برنامه های سفر رئیس جمهور به استان افزود: دیدار رئیس جمهور با مردم شریف استان، برگزاری جلسه توسعه سرمایه‌گذاری، دیدار با ایثارگران و نخبگان و برگزاری جلسه هیأت دولت از مهم‌ترین برنامه‌های سفر یک روزه به استان خواهد بود.

خدمتگزار افزود: همچنین در این سفر، وزرای دولت یازدهم به عنوان نماینده تام‌الاختیار دولت جهت پیگیری مسائل و مشکلات مردم در شهرستان‌های تابعه استان حضور پیدا خواهند کرد و با همکاری فرمانداران دستورات لازم را در خصوص مشکلات صادر خواهند نمود.

وی ادامه داد: بر طبق برنامه پیش‌بینی شده دستیار ویژه رئیس جمهور به درمیان، معاون امور مجلس به قاین، وزیر امور اقتصادی و دارایی به زیرکوه و وزیر اطلاعات به فردوس سفر می‌کنند.

استاندار خراسان جنوبی افزود: معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به سرایان، وزیر جهاد کشاورزی در بشرویه، وزیر آموزش و پرورش در سربیشه، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور در نهبندان، وزیر راه و شهرسازی در طبس، وزیر نیرو در خوسف حضور پیدا خواهند کرد.

خدمتگزار با بیان اینکه رئیس جمهور در استادیوم آزادی بیرجند دیدار عمومی دارند، گفت: دیدار با روحانیون، ایثارگران، نخبگان و فعالان اقتصادی و شرکت در جلسه شورای اداری از جمله برنامه‌های رئیس جمهوری اسلامی ایران در سفر به خراسان جنوبی خواهد بود.

استاندار خراسان جنوبی گفت: در این سفر، سامانه پاسخگویی ۱۱۱ با بیش از ۶۰۰ کاربر و ۶۰ خط تلفن پیش‌بینی شده است تا همه مردم از سراسر کشور با تماس رایگان با این سامانه مشکلات خود را عنوان و پیگیری کنند.

وی افزود: خراسان جنوبی بر اساس اعلام رسمی مرکز آمار ایران جزو استان‌های محروم در اکثر شاخص‌های اقتصادی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + 17 =