انتخاب مجلس خبرگان در تعیین رهبری آلام مردم از رحلت امام (ره) را تسکین داد

انتخاب مجلس خبرگان در تعیین رهبری آلام مردم از رحلت امام (ره) را تسکین داد

طبس – خبرگزاری مهر: امام جمعه طبس گفت: گرچه داغ از دست دادن معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران برای مردم بسی سخت و دشوار بود اما انتخاب رهبری شایسته بعد از امام خمینی (ره) توسط مجلس خبرگان تا حدودی آلام مردم را تسکین داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم مهاجریان در خطبه های این هفته نمازجمعه طبس اظهار داشت: گرچه مصیبت فقدان حضرت امام خمینی (ره) تلخ بود، اما اقدام شایسته مجلس خبرگان رهبری در تعیین آیت الله خامنه ‌ای به عنوان جانشین امام(ره)، درد فقدان امام(ره) را تسکین بخشید و امروز ۲۳ سال است که مقام معظم رهبری کشتی انقلاب اسلامی را در میان همه طوفان‌ها به نحو مطلوب هدایت می‌کنند.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران امروز پس از گذشته ۳۳ سال، دنیا را متحیر کرده است و خیزش ‌هایی هم که امروز در دنیا شکل گرفته از جمله بیداری اسلامی، نهضت وال استریت و… به برکت انقلاب اسلامی ایران و متأثر از رهنمودهای حضرت امام خمینی(ره) است.

مهاجریان با اشاره به آرمانها و دغدغه های امام راحل عنوان کرد: یکی از مهمترین دغدغه‌ های امام خمینی(ره) اختلاف مسئولان و مردم بود.

وی با تاکید بر لزوم گسترش وحدت بر محور ولایت، به سخنی از ایشان در این باره اشاره کرد که فرموده‌ اند: “تمامی چیزهایی که در آن بوی اختلاف می ‌آید بدون شک از شیطان است که دشمن قسم خورده برای انحراف است، خطبا و سخنرانان مردم را به وحدت دعوت کنند”.

مهاجریان در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به در پیش بودن برگزاری مراسم اعتکاف و دعوت از مردم و به ویژه جوانان برای شرکت در این مراسم معنوی، از مردم خواست تا در برگزاری مراسم اعتکاف و پذیرایی از معتکفان مساعدت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 3 =