نماینده طبس: فراکسیون رهروان ولایت، فراکسیون اکثریت مجلس است

نماینده طبس: فراکسیون رهروان ولایت، فراکسیون اکثریت مجلس است

سایت خبر آنلاین: شجاعی‌کیاسری: رهپویان و پایداری نیاز به اصلاح ساختار دارند + نماینده طبس: فراکسیون رهروان ولایت، فراکسیون اکثریت مجلس است.

مجلس – سخنگوی فراکسیون «رهروان ولایت» معتقد است فراکسیون‌های رهپویان و پایداری نیاز به اصلاح ساختار دارند.
سیدرمضان شجاع‌کیاسری در گفت‌وگو با خبرآنلاین درخصوص دلیل موفقیت فراکسیون «رهروان ولایت» در انتخابات هیأت‌رئیسه مجلس، گفت: این فراکسیون توانست خلأ موجود در مجلس را پر کند. در حالی‌که دو طیف پایداری و رهپویان نتوانستند نظر اکثریت نمایندگان را جلب کنند. فراکسیون «رهروان ولایت» با اقبال نمایندگان روبه‌رو شد و توانست عنوان فراکسیون «اکثریت» را به خود اختصاص دهد.
وی که می‌گفت نمایندگان شهرستان‌ها به توانمندی‌های خودشان ایمان آورده‌اند، اظهار داشت: خوشبختانه این فضا در مجلس هشتم شکل گرفت و در مجلس نهم با تشکیل فراکسیون رهروان به نقطه مطلوب خود رسید.
شجاعی‌کیاسری درباره چشم‌انداز فعالیت دو فراکسیون رهپویان و پایداری هم با بیان اینکه این مجموعه‌ها فضای لازم را نتوانستند در میان نمایندگان ایجاد کنند، گفت: معتقدم آنها برای موفقیت باید دست به اصلاح ساختار بزنند.
همچنین محمدعلی عبدالله‌زاده نماینده مردم فردوس و طبس در گفت‌وگو با خبرآنلاین با بیان اینکه طیف‌بندی‌های موجود در میان اصولگرایان به معنای اختلاف نیست، افزود: من تشکیل سه طیف در میان اصولگرایان را به معنای انشقاق نمی‌دانم، چرا که هر کدام نقطه‌نظراتی خاص دارند.
وی که معتقد است فراکسیون «رهروان ولایت»، فراکسیون اکثریت مجلس است، اظهار داشت: یکسری اختلاف‌های روشی در میان  سه طیف نمایندگان اصولگرا وجود دارد. به همین جهت فراکسیون «رهروان ولایت» شکل گرفت؛ چرا که معتقد است یک عده محدود نباید خط مشی مجلس را تعیین کند.
نماینده طبس با بیان اینکه هیأت‌رئیسه مجلس براساس خواست نمایندگان شکل گرفت، در خصوص پیش‌بینی‌اش از چشم‌انداز فعالیت‌های فراکسیونی در مجلس نهم گفت: به هر حال هر کدام از سه طیف «پایداری»، «رهپویان» و «رهروان ولایت» طرفداران خاص خود را دارد ولی مشخص است که «رهروان ولایت» فراکسیون اکثریت مجلس است و دو مجموعه دیگر نباید بیش از ۹۰ تا ۱۰۰ عضو داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × سه =