تجلیل رییس مجلس از خادمان امامزاده حسین بن موسی الکاظم(ع) و مرقد شهید آیت‌الله مدرس/ +گزارش تصویری

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی با حضور در جمعی از خادمان امامزاده حسین بن موسی الکاظم (ع) طبس و مرقد شهید آیت‌الله مدرس کاشمر که میهمان صحن علنی بودند، به آن‌ها خوشامد گفت و از زحمات آن‌ها تجلیل و قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس به نقل از خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، دکتر علی لاریجانی صبح امروز (چهارشنبه، ۲۴ دی) با حضور در جمع تعدادی از خادمان امامزاده حسین بن موسی الکاظم(ع) در طبس و مرقد شهید آیت‌الله مدرس در کاشمر، به آن‌ها خوشامد گفت و از زحمات آنها تجلیل و قدردانی کرد.

این دیدار در تالار آفتاب مجلس شورای اسلامی صورت گرفت و رییس مجلس از تلاش‌های خادمان در جریان سفر ماه گذشته به کاشمر سپاسگزاری کرد.

همچنین در این دیدار، حسن زمانی مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی نیز با تشکر از زحمات و خدمات خادمان آستان‌های مقدسه، آن‌ها را میزبان شایسته‌ای برای زائران توصیف و از تلاش‌های آستان قدرس رضوی و تولیت آیت‌الله واعظ طبسی تشکر کرد.

عبدالله زاده نماینده طبس، اسماعیل نیا نماینده کاشمر و امیر خجسته به عنوان رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور نیز در این برنامه حضور داشتند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس امروز جمعی از خادمین آستان حسین بن موسی‌ الکاظم (ع) از شهرستان طبس و زیارتگاه شهید آیت‌الله مدرس از شهرستان کاشمر میهمان صحن علنی مجلس شورای اسلامی بودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + 20 =