طلاب و روحانیون طبس توهین به پیامبر اکرم(ص) را محکوم کردند/ +عکس

صبح امروز طلاب و روحانیون طبس طی تجمعی در بیت امام جمعه طبس اقدام نشریه فرانسوی در هتک حرمت به پیامبر اعظم(ص) را محکوم نمودند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس، طلاب و روحانیون طبس صبح امروز در بیت امام جمعه طبس تجمع اعتراض‌آمیزی را در محکومیت اقدام نشریه فرانسوی در هتک حرمت به پیامبر اعظم(ص) برگزار کردند.

در این تجمع روحانیون و طلاب حوزه‎های علمیه شهرستان طبس با قرائت بیانیه‌ای، اقدام نشریه فرانسوی در توهین به پیامبر اکرم(ص) را محکوم کرده و خواهان اتحاد مسلمانان در قبال محکومیت چنین اقداماتی شدند.

معترضین با شعارهای «الله اکبر»،«لا اله الا الله»، «محمد رسول‌الله» و «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر فرانسه»، «مرگ بر اسرائیل» اقدامات دشمنان را در اهانت به ساحت پیامبر گرامی اسلام محکوم کردند.

همچنین طلاب حوزه‎های علمیه طبس با شعارهای «لبیک یا محمد»، «ای امت محمد به پا خیز،به پا خیز»، «پیرو دین احمد به پا خیز، به پا خیز» چنین اقداماتی را از اهداف دشمنان عنوان کردند.

«سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن»،«مرگ بر سازشگر»، «یا ایها المسلمون اتحدو، اتحدو» از دیگر شعارهای شرکت‎کنندگان در این تجمع بود.

علاوه بر طلاب حوزه علمیه شهر طبس، رییس و کارکنان کمیته امداد، اعضای شورای شهر و جمعی از مدیران و بانوان نیز حضور داشتند.

عکس:

تجمع اعتراض‌آمیز طلاب و روحانیون طبس در محکومیت توهین به پیامبر(ص)

کد خبرنگار: ۱۰۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 1 =