در آینده نزدیک شاهد نابودی کامل رژیم صهیونیستی خواهیم بود

امام جمعه طبس با اشاره به اقدام کوبنده و موثر حزب الله در به هلاکت رساندن نیروهای نظامی رژیم صهیونیستی گفت: همانطور که قرآن وعده داده و همچنین امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری نیز وعده داده اند در آینده نزدیک شاهد نابودی کامل رژیم صهیونیستی خواهیم بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس، حجت الاسلام مهاجریان مقدم امام جمعه طبس در خطبه های این هفته نماز جمعه طبس به برکات انقلاب اسلامی اشاره کرد و با بیان کردن خاطرات و مشکلات قبل از انقلاب از مردم خواست برای درک برکات انقلاب اسلامی به گذشته زندگی خود مراجعه کنند.

امام جمعه طبس با تفسیر برخی آیات قرآن به زنده بودن آیات قرآن کریم اشاره کرد و افزود: آیات قرآن برای همیشه نازل شده است و افزود برخی آیات برای حال کنونی ما نازل شده است تا با تدبر در آن به سختی های گذشته و نعمت های کنونی توجه کنیم.

وی افزود: با امدادهای غیبی و با حضور با برکت امام خمینی(ره) انقلاب به پیروزی رسید تا اسلام ناب جایگزین رژیم ستم شاهی شود اکنون نیز امدادهای غیبی ادامه دارد و با وجود توطئه های مختلف دشمنان خداوند این انقلاب را سراپا و مستحکم نگه داشته است و شما مردم را یاری کرده است زیرا در مسیر الهی حرکت کرده اید.

حجت الاسلام مهاجریان مقدم گفت: خداوند به ما رزق طیب عطا نموده است، رزق طیب یعنی این که مردم خودشان به تلاش و کوشش به دنبال مایحتاج زندگیشان بروند و نه این که دستشان به جلوی دشمن دراز باشد، ما در قبل از انقلاب حتی تخم مرغ مصرفی را نداشتیم لذا برای شکر گذاری از این انقلاب، نظام و ولایت باید در جهت استقلال و خودکفایی تلاش و کوشش نماییم و آنچه که نیاز داریم خودمان تولید و تامین کنیم.

امام جمعه طبس همچنین به وجود مفاسد اجتماعی گسترده در قبل از انقلاب اشاره کرد و افزود: در پیش از انقلاب جوان‌ها را به سوی فساد و تباهی می کشاندند و مراکز فساد و فحشا فراوان و گسترده بود.

امام جمعه طبس در ادامه با بیان مناسبت های هفته به دهه فجر اشاره کرد و افزود: عوامل و جهاتی در کشور در قبل از انقلاب و در زمان رژیم ستمشاهی وجود داشت که مردم را مکلف کرد تا جهاد کنند و رژیم ستم شاهی را ریشه کن کنند آن عوامل عبارت بودند از اسلام ستیزی رژیم ستم شاهی، به فساد کشاندن جوان‌ها، از بین رفتن استقلال کشور، از بین بردن حجاب زن‌ها، از بین بردن اعتماد به نفس در جامعه، چپاول‌گری بیت‌المال به دست خارجی‌ها و خائنین در داخل، اختناق فوق‌العاده، تخریب کشاورزی به بهانه اصلاحات ارزی و همچنین مهمترین عامل که باعث شد مردم انقلاب کنند ایجاد حکومت عادلانه بر محور ولایت بود.

امام جمعه طبس با اشاره به عملیات پیروزمندانه حزب الله لبنان در به هلاکت رساندن نیروهای رژیم صهیونیستی ادامه داد: این عملیات در حالی انجام شد که با توجه به هشدارهای قبلی حزب الله و همچنین سخنان مهم سید حسن نصر الله، رژیم غاصب در حال آمادگی کامل به سر می‌برد اما در عین حال کاروان نظامی آنها مورد اصابت موشک حزب الله قرار گرفت و تعداد زیادی از نظامیان به هلاکت رسیدند که این نشانشگر این است که رژیم صهیونیستی واقعا آسیب پذیر است و حتی از لحاظ اطلاعاتی نیز بسیار ضعیت است و همانطور که قرآن وعده داده و همچنین امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری نیز وعده داده اند در آینده نزدیک شاهد نابودی کامل رژیم صهیونیستی خواهیم بود.

حجت‌الاسلام مهاجریان‌مقدم در پایان به عدم نزول رحمت الهی و باران در شهرستان طبس اشاره کرد و گفت: این موضوع موجب نگرانی شده است که برخی نیز پیشنهاد خواندن نماز استسقاء و طلب باران می کنند اما بنده می گویم ابتدا باید شرایط نماز استسقاء فراهم شود که یکی از شرایط نماز استسقاء آن است که حداقل مردم ده روز گناه نکنند.

وی از مردم خواست تا با دست کشیدن از گناه و همچنین فراهم آوردن نماز استثغا برای ریزش باران و رحمت الهی دعا کنند.

/خبرنگار: ۱۰۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 15 =