نمایندگان ناظر ملی بر اجرای قوانین هستند

نمایندگان ناظر ملی بر اجرای قوانین هستند

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری طبس حجت الاسلام قاسم اخلاقی فرد در نشست شورای اداری این شهرستان ا حضور نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد افزود : مجلس عصاره ای از زحمات طاقت فرسای مردم در طول انقلاب به رهبری حضرت امام( ره) است و مجلس دارای اهمیت ویژه ای است.

وی اظهار داشت: نمایندگان باید با بازی های سیاسی جهانی و با جناح سرمایه دار کشور و دیکتاتوری شرق و غرب مقابله کنند.

امام جمعه دیهوک هم در این نشست گفت: شهرستانی موفق است که اتحاد و انسجام در آن وجود داشته باشد و مدیران، نگاه کلانی را به همه مناطق و بخش های آن داشته باشند.

حجت الاسلام غلامرضا مرتضایی نیا قرار دادن اصل ولایتمداری در سرلوحه کار ، سرکشی به همه نقاط شهرستان و نگاه کلان به مسائل را به عنوان انتظارات خود از نماینده مردم در مجلس بیان و تصریح کرد : همه ما موظفیم از نماینده مردم پشتیبانی کرده و همکاری لازم را با وی داشته باشیم.

نماینده مردم شهرستان های فردوس ، طبس ، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه گفت : به دوش کشیدن بار امانت و مسئولیت از سوی مردم سنگین است و همکاری و دعای خیر برای انجام این مسئولیت و رساندن این بار به سرمنزل نیاز است.

‘محمد علی عبداله زاده’ با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع نمایندگان ملت ، خاطرنشان کرد : اگر تمامی مسئولان این منویات را نصب العین و چراغ راه خود قرار دهند بسیاری از مشکلات حل می شود.

وی تصریح کرد : یکی از اصول مورد تأکید مقام معظم رهبری وحدت است و با اتحاد به همه چیز می رسیم و با نفاق از چیزهایی که می توانیم به آن برسیم ، دور می شویم.

وی گفت: امروز مهمترین مسأله کشور ، اشتغال است و باید شرایط را برای حل مشکل اشتغال ایجاد کنیم و راهکار عملیاتی داشته باشیم.

فرماندار طبس هم در این نشست گفت: ما در شهرستان طبس در ابعاد مختلف از جمله اجرایی ، اجتماعی ، انتظامی و قضایی انسجام و حدت داریم و جلسات منظمی را در طول هفته و ماه برگزار می کنیم.

عزیز بهزادی به تشکیل جلسه کمیته توسعه کشاورزی اشاره کرد و از تصویب بیش از ۱۵۰ پروژه در جلسات این کمیته خبر داد.

وی اظهار داشت : مسائل عمران روستایی از دغدغه های هر مسئول دلسوز است که باید بیش از پیش مد نظر قرار گیرد و توجه به روستا از مسائل ضروری است چرا که زیربنای زندگی شهری روستاها هستند.

فرماندار طبس به مشکلات راه های شهرستان و به خصوص برخی از راه ها که حوادث جاده ای زیادی را دارد اشاره و خواستار توجه ویژه وزارت راه و شهرسازی برای رفع این مشکلات شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − هفت =