با آنچه در توان داریم برای مردم طبس خدمت خواهیم کرد

استاندار خراسان جنوبی با بیان این که در سفر هیات دولت به استان اعتبارات خوبی تخصیص داده شده است گفت: بنده و تمام مسئولین اجرایی استان خود را موظف می‌دانیم و به شما اطمینان می‌دهیم آنچه را که در امکانات و در حد توان و ظرفیت ماست به شما مردم فهیم طبس خدمت نماییم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس، استاندار خراسان جنوبی در جمع حماسی و پرشور مردم طبس اظهار داشت: ۳۶ سال از انقلاب شکوهمندانمان گذشت، انقلابی که در آن زمان که نظام ستم‌شاهی تلاش می‌کرد با همه توان و ظرفیت خود از پیروزیمان جلوگیری کند، امام را تبعید کردند، امکان رساندن پیام امام را به امت نمی‌دادند فضای اختناق بر همه جامعه ایجاد کرده بودند اما به برکت حضور ارزشمند ایثارگران در آن زمان و به برکت سلحشوری همه آحاد مردم در کنار هم با صفوف فشرده انقلاب کردند و در سال ۵۷ به پیروزی رسیدند.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به تاریخ شهرستان طبس افزود: شما مردم طبس در واقعه دلخراش زلزله سال ۵۷ جمع زیادی از همشهریان عزیز خود را از دست دادید اما با این وجود در زمان حضور شاه پس از وقوع زلزله شما مردم متدین و انقلابی با آن عزت و کرامت اجازه ندادید شاه از هواپیما پیاده شود و به طبس بیاید و وقتی هم که پیاده شد و چند قدمی راه رفت آن شعارهای کوبنده شما مردم سبب بازگشت شاه شد و این دنیایی ارزش و معرفت دارد و نشان از تدین و انقلابی بودن شما مردم است.

استاندار خراسان جنوبی در ادامه به بیان خاطرات در زمان ورود امام و حضور ایشان در بهشت زهرا پرداخت و مراحل مختلف ایجاد نظام اسلامی را مورد ارزیابی قرار داد.

خدمتگزار گفت: در کل دنیا هم بگردید شما جایی را پیدا نخواهید کرد که در مدتی کوتاه که انقلاب به پیروزی رسیده و امام امت مردمش را بشناسد و دستور برگزاری انتخابات را صادر کند، زیرا امت هم امام خود را شناخته بود و بعد از آن هم قانون اساسی را تعیین کرد.

استاندار خراسان جنوبی گفت: بهترین و ارزشمند‌ترین سرمایه هر خانواده فرزندان آن خانواده هستند و شما مردم جوانان و فرزندان خود را در هشت سال جنگ علیه کفر و باطل تقدیم نظام و انقلاب کردید برای آنکه می‌دانستید اگر کوتاهی صورت بگیرد به دستاورد بزرگ نظام و انقلاب اسلامی خدشه وارد می‌شود.

استاندار خراسان جنوبی افزود: در شرایط فعلی باید با توجه، بصیرت و دقت لازم و کافی جهت حضور در صحنه و پشتیبانی از دولت پشت سر مقام معظم رهبری حرکت کنیم.

وی افزود: اگر می‌خواهیم در دنیا به عنوان کشوری مقتدر به عنوان مردمی توانمند و متکی به خود و به داشته‌ها و دستادوردهای خودمان باشیم باید در کنار هم به صورت یکدل و یکپارچه و متحد باشیم و طبق فرمایش مقام معظم رهبری ما در روز ۲۲ بهمن به دشمن می‌گوییم که چه پاسخی از ناحیه مردم دریافت خواهید کرد و امروز که شما این‌گونه متحد و یکپارچه در میدان حاضر شده‌اید، آمریکا و همپیمانانش، استکبار جهانی متوجه شده‌اند با این مردم نمی‌توان مبارزه کرد.

خدمتگزار گفت: مردم با همه کمبود‌ها و سختی‌ها کنار می‌آیند اما یک لحظه از دستورات و منویات رهبری گرانقدر، برنامه‌های دولت و دستاوردهای انقلاب شکوهمندشان کوتاه نمی‌آیند و طبیعتا وظیفه ما به عنوان خادمین شما مردم در جهت خدمت به شما چند برابر می‌شود.

وی افزود: ما امسال به حول قوه الهی و با تدابیر دولت تدبیر و امید توانستیم در ایام دهه مبارک فجر نسبت به سال گذشته ۳ برابر اعتبار عمرانی در استان هزینه کنیم.

استاندار خراسان جنوبی با بیان این که در ایام دهه مبارک فجر نسبت به سال گذشته ۳ برابر اعتبار عمرانی در استان هزینه کرده‌ایم گفت: ما در سال گذشته در سطح استان ۷۸ میلیارد تومان اعتبار عمرانی در سطح استان هزینه کردیم اما امسال ۲۱۲ میلیارد تومان هزینه کردیم، امسال توانستیم تخصیص اعتبارات عمرانی که سال گذشته در ۱۲ ماه کمتر از ۳۰ درصد تخصیص بدهیم اما امسال در نه‌ماهه ۷۶ درصد اعتبارات عمرانی تخصیص اعتبار پیدار کرد یعنی بیش از دو و نیم برابر و این نشان دهنده این است که دولت تدبیر و امید همه سعی و توانش در این است که در زمینه عمران و آبادانی توسعه و پیشرفت استان عنایت ویژه‌ای داشته باشد.

استاندار خراسان جنوبی در ادامه ضمن تشکر از حضور مردم در استقبال از سفر هیات دولت به استان افزود: در این سفر اعتبارات خوبی تخصیص داده شد و دستورات بسیار خوب و ارزنده‌ای از جانب رییس جمهور برای عمران و آبادانی استان صادر شد.

استاندار خراسان جنوبی همچنین گفت: ما برای اینکه سرعت آبادنی و پیشرفت در این شهرستان دو چندان شود، به این شهرستان معاونت استانداری و فرمانداری ویژه تفویض کرده‌ایم.

استاندار افزود: مطمئن باشید با دستوراتی که رییس جمهور محترم دادند دولت و خادمین شما مردم با تمام توان آنچه را که باید هر چه سریع‌تر به مرحله اجرا درخواهند آورد.

استاندار خراسان جنوبی در پایان افزود: بنده و تمام مسئولین اجرایی استان خود را موظف می‌دانیم و به شما اطمینان می‌دهیم آنچه را که در امکانات و در حد توان و ظرفیت ماست به شما مردم فهیم طبس خدمت نماییم.

3 دیدگاه دربارهٔ «با آنچه در توان داریم برای مردم طبس خدمت خواهیم کرد;

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 2 =