ادارات ما باید در بحث اقتصاد مقاومتی پیشگام باشند/ چرا فرمانداران دولت تدبیر و امید ماشین ۱۴۰ میلیونی کره‌ای سوار می‌شوند؟!

امام جمعه طبس با انتقاد از وزارت کشور در خصوص واردات صدها ماشین خارجی، گفت: ادارات ما باید در بحث اقتصاد مقاومتی پیشگام باشند نه اینکه استانداری زیر پای هر فرماندار ماشین ۱۴۰ میلیونی کره‌ای بیاندازد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، حجت‌الاسلام سید ابراهیم مهاجریان‌مقدم امام جمعه طبس با اشاره به ۲۹ بهمن ۹۲ سالروز ابلاغ سیاستهای اقتصاد مقاومتی توسط مقام معظم رهبری، اظهار داشت: در شهرستان طبس علی‌رغم پیگیری مسئولین فرمانداری، شورای اسلامی و نماینده مردم در مجلس هیچ اقدام چشمگیر و مثمر ثمری در تحقق اقتصاد مقاومتی صورت نگرفته است.

وی افزود: مسئولین شهرستان پیگیر راه اندازی طرح هایی از قبیل کک و فولاد طبس و همچنین طرح بندر خشک در طبس بودند که با افتتاح و راه اندازی این طرح ها بیش از ۵ هزار نفر سرکار می شدند اما تا این لحظه هیچ کدام عملیاتی نشده است.

امام جمعه طبس با بیان اینکه مردم ما در ۲۲ بهمن با حضور پرشور و بیعت با ولایت چشم دنیا را خیره کردند، اذعان داشت: مردم همیشه مسئولین نظام و رهبری را پشتیبانی و تایید و تشویق کرده اند و بر اصول اسلامی، استکبار ستیزی و استقلال تاکید داشته اند.

مهاجریان‌مقدم ادامه داد: مردم ما همیشه از مسئولین جلوترند و اکنون نوبت مسئولین است تا با عزم جدی طرح های خود را در زمینه اقتصاد مقاومتی عملیاتی کنند.

وی با انتقاد از وزارت کشور در خصوص واردات صدها ماشین خارجی، گفت: ادارات ما باید در بحث اقتصاد مقاومتی پیشگام باشند نه اینکه استانداری زیر پای هر فرماندار ماشین ۱۴۰ میلیونی کره‌ای بیاندازد و مدیران ادارات ما به دنبال زیباسازی اتاق های ریاست خود و برگزاری سمینارهای کذایی و میهمانی‌های تجملاتی باشند.

امام جمعه طبس به مطالبه ۱۰ میلیاردی دکتر رضایی امام جمعه بیرجند درخصوص ساخت مقبره حکیم نزاری اشاره کرد و اظهار داشت: باتوجه به شرایط اقتصادی فعلی جامعه و خشکسالی های چندین ساله استان خراسان جنوبی و عدم اشتغال جوانان، این امر در اولویت چهارم یا پنجم استان قرار دارد و در حال حاضر می شود این پول را در جاهای مهم تر به کار گرفت.

مهاجریان‌مقدم با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین چیزهایی که به استقلال و اقتصاد مقاومتی ضربه می زند قاچاق است، افزود: دولت با حمایت از تولید کننده داخلی و جلوگیری از قاچاق کالا و ورود کالاهای خارجی و مردم با مصرف تولیدات داخلی باید به تحقق اقتصاد مقاومتی کمک کنند.

وی خاطرنشان کرد: تحقق اقتصاد مقاومتی در استان نیازمند اراده جدی مردم و مسئولین، قناعت، قطع امید از کشورهای خارجی و بیگانه و دلبستن به ظرفیت های داخلی می باشد.

امام جمعه طبس در پایان با اشاره به اینکه استفاده از کالاهای داخلی نیارمند فرهنگ سازی می باشد، یادآور شد: ادارات نباید از وسایل خارجی استفاده کنند و در تحقق اقتصاد مقاومتی ادارات باید پیشگام مردم حرکت کنند اما متاسفانه در دو سه ماه اخیر ما شاهد استفاده فرمانداران از ماشین های کره‌ای در دولت تدبیر و امید هستیم و به نظر من استاندار باید پژو، فرماندار روآ و امام جمعه باید پراید داشته باشد.
خاورستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + 16 =