مسئولین پیگیر پروژه گازرسانی به شهر دیهوک باشند

حجت الاسلام ایزدی با اشاره به پروژه گازرسانی به شهر دیهوک گفت: از مسئولان مربوطه درخواست میکنم هرچه سریعتر نسبت به تامین اعتبار و آغاز این طرح با توجه به موقعیت ویژه دیهوک اقدام نمایند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، حجت الاسلام ایزدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر دیهوک به بارش رحمت الهی روزهای اخیر در اکثر
نقاط استان و کشور بویژه در بخش دیهوک اشاره کرد و گفت: از مردم درخواست میکنم با توجه به خشکسالی‌های متوالی صرفه جویی در مصرف آب را همچون گذشته در تمامی زمینه‌ها رعایت کنند.

وی گفت: از مسئولان می‌خواهم نسبت به مهار و استفاده بهینه از سیلاب‌ها و آب‌های موقت که در هنگام بارندگی ایجاد میشود اقدام نمایند.

حجت الاسلام ایزدی با اشاره به پروژه گازرسانی به شهر دیهوک گفت: سالهاست مسئولان در مورد آغاز عملیات طرح و انتقال گازرسانی به شهر دیهوک قولهایی دادند ولی تاکنون هیچ گونه اقدامی صورت نگرفته است.

وی تاکید کرد: از مسئولان مربوطه درخواست میکنم هرچه سریعتر نسبت به تامین اعتبار و آغاز این طرح با توجه به موقعیت ویژه دیهوک اقدام نمایند.

شهادت حضرت فاطمه (س)، روز درختکاری، روز احسان و نیکوکاری از مناسبت‌هایی بود که امام جمعه دیهوک به آن‌ها اشاره کرد.

خبرنگار: حسین استاد

دیدگاهی در “مسئولین پیگیر پروژه گازرسانی به شهر دیهوک باشند

  1. اگر یک درصداز تمام معادنی مثل زغالسنگ پروده و سیلیس چیروک بنتونیت اصفهک دیهوک و معادن دیگر این بخش در این بخش سرمایه گذاری میشد تا حالا صدبار گازرسانی شده بود از مسئولان بپرسید که چرا در دادن اعتباربه این بخش مهم و معدن خیز دیهوک همیشه با مظلومیت همرا است؟؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 13 =