امروز بسیجیان قوی‌تر از همیشه در برابر هر گونه تهاجم به میدان خواهند رفت

امروز بسیجیان قوی‌تر از همیشه با توکل بر خدا و پیروی از ولایت فقیه در برابر هر گونه تهاجم و حمله احتمالی دشمن به میدان خواهند رفت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، امام جمعه دیهوک در خطبه‌های نماز جمعه ضمن اشاره به برگزاری رزمایش بزرگ مدافعان ولایت در استان گفت: بسیجیان با حضور گسترده و منسجم در این رزمایش به دشمنان نظام و انقلاب و شهدا می‌فهمانند که همیشه و در همه حال آماده دفاع از آرمانهای امام راحل و اسلام و شهدا هستند.

وی گفت: همان گونه که در هشت سال دفاع مقدس با کمترین امکانات و تجهیزات نظامی در برابر دشمن تا دندان مسلح که با حمایت کشورهای غربی و استکبار به ایران اسلامی حمله نمود ایستادگی کرده و نگذاشتند یک وجب از خاک کشور به دست دشمنان بیفتد و پیروز شدند.

خطیب نماز جمعه دیهوک ادامه داد: امروز هم قوی‌تر از همیشه با توکل بر خدا و پیروی از ولایت فقیه در برابر هر گونه تهاجم و حمله احتمالی دشمن به میدان خواهند رفت و از کشور عزیزمان دفاع خواهند کرد.

حجت الاسلام ایزدی همچنین به سالروز تاسیس بنیاد شهید و امر ایثار گران به فرمان امام راحل در سال ۵۸ اشاره کرد و افزود: پیشرفت‌های مختلف ایران مدیون جانفشانی و از خود گذشتگی شهدا و ایثار گران است.
ایام شهادت حضرت زهرا (س) و بزرگداشت سالروز شهادت سید جمال الدین اسد آبادی از دیگر مناسبت‌هایی بود که امام جمعه دیهوک به آن اشاره کرد.

خبرنگار بخش دیهوک پایگاه اطلاع رسانی طبس: حسین استاد

دیدگاهی در “امروز بسیجیان قوی‌تر از همیشه در برابر هر گونه تهاجم به میدان خواهند رفت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × دو =