ملت ما به پاس خون شهدا شکست ناپذیر شده است

امام جمعه موقت شهرستان طبس در خطبه های نماز جمعه این هفته به آثار و برکات خون شهدا برای این نظام و انقلاب اشاره کرد و افزود: خون شهید به جامعه آگاهی و بصیرت و غیرت می دهد که آن جامعه شکست ناپذیر می شود و ملت ما امروز شکست ناپذیر شده است و آن به پاس خون شهدا و دفاعمان است.

به گزارش پایگاه خبری طبس، حجت الاسلام مودب امام جمعه موقت شهرستان طبس به وظایف مسلمانان در قبال دین اسلام پرداخت و افزود: یک مسلمان باید از دینش تقلید کند، با شرک و کفر مبارزه نماید و از دینش محافظت نموده و از مظلومان در برابر ستمکاران دفاع کند.

امام جمعه موقت طبس در ادامه به تبیین اندیشه های الهی امام خمینی(ره)پرداخت  و اسلام ناب محمدی را دستاورد اندیشه های امام خمینی(ره)خواند وی همچنین نقطه مقابل این اسلام را اسلام آمریکایی نامید،وی افزود:امروز به وضوع می بینید که اسلام را چند تکه کرده اند.

حجت الاسلام مودب در ادامه به اعمال وحشیانه صورت گرفته توسط گروه داعش در کشورهای اسلامی اشاره کرد و افزود:آمریکا و اسراییل از این حرکات حمایت کرده و حتی از آن برای نشر افکار خود استفاده می کنند اما ما باید در ایران اسلامی تصویر اسلام ناب محمدی را به جهان عرضه کنیم تصویری از اسلامی که از مظلوم حمایت می کند این تفکر اسلام ناب و اسلامی است که پیرو اهل بیت(ع) است باید از این تهدید به عنوان یک فرصت استفاده کرد و از دست ساخته های خود آمریکا باید برای مقابله با افکار آمریکا استفاده کرد.

امام جمعه موقت طبس افزود:ملتی که شهید بدهد هیچ گاه از پا نخواهد ایستاد،خون شهید به جامعه آگاهی و بصیرت و غیرت می دهد که آن جامعه شکست ناپذیر می شود و ملت ما امروز شکست ناپذیر شده است و آن به پاس خون شهدا و دفاعمان است.

حجت الاسلام مودب در ادامه به بحث تحریم ها اشاره کرد و افزود:مسئولانی که مدام از اثر گذاری تحریم ها سخن می گویند اندکی بیندیشند و به فرمایشات مقام معظم رهبری توجه کنند،اگر اکنون به زعم این دوستان تحریم ها بر کشور ما اثر کرده است بخاطر تاثیر بالای نفت بر اقتصاد و همچنین دولتی بودن اقتصاد است،باید امور را به مردم واگذار کنیم،باید به این وسیله اقتصادمان را قوی کنیم،نباید تکیه گاه ما درآمد نفتی باشد.

امام جمعه موقت طبس از مسئولان خواست تا از جلو واردات بی رویه به کشور گرفته شود و به تولید داخلی بها داده شده و از تولید کنندگان داخلی حمایت نمایند وی ادامه داد:ما اگر به این شرایط برسیم هیچ دولتی نخواهد توانست ما را تحریم کند بلکه به فرموده آقا به سرایطی خواهیم رسید که ما آنها را تحریم کنیم کما این که هم اکنون نیز ما می توانیم آنها را تحریم کنیم.

حجت الاسلام مودب در ادامه از مردم شهرستان طبس و خصوصا خانواده های طبسی خواست تا فرزندان خود را به سمت حوزه های عملیه سوق دهند وی افزود آخرین روزهای ثبت نام حوزه های علمیه در گذر است و کمبود روحانی در شهرستان و حتی در ایران اسلامی کاملا مشهود است،پس اگر خواهان اجر دنیوی و اخروی برای فرزندانتان هستید آنها را به سمت حوزه های علمیه سوق دهید.

سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران،درگذشت آیت الله سید ابوالقاسم کاشانی،سالروز انفجار بمب در مراسم نماز جمعه تهران،بمباران شیمیایی شهر حلبچه توسط رژیم بعث عراق،ارتحال حجت الاسلام سید احمد خمینی(ره)از دیگر نکاتی بود که امام جمعه موقت طبس در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان به آنها اشاره کرد.

خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی طبس: سید جواد رحیمی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + 3 =