سعودی‌ها مجری و آلت دست استکبار هستند

امام جمعه موقت طبس: سعودی‌ها جنایت بزرگی در منطقه مرتکب می‌شوند و مهر تأیید شورای امنیت و قدرت‌های بزرگ پای این جنایات می‌خورد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس، حجت الاسلام احمد مؤدب امام جمعه موقت طبس در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گفت: در شرایطی زندگی می‌کنیم که در منطقه فتنه‌های متعددی توسط اجانب ایجاد شده است.

وی افزود: فاجعه‌بارترین این فتنه‌ها توسط سعودی‌ها در یمن صورت می‌گیرد که پشتیبان اصلی آن آمریکا است و سعودی‌ها مجری و آلت دست استکبار است.

حجت الاسلام مؤدب گفت: نه تنها در یمن بلکه در عراق هم همین فتنه سعودی‌هاست که توسط آمریکا طراحی شده سوریه و لبنان هم دچار همین فتنه است بحرین هم بخاطر آمریکا و صحنه گردانی آل سعود دچار مشکل است.

وی خاطر نشان کرد: سعودی‌ها جنایت بزرگی در منطقه مرتکب می‌شوند و مهر تایید شورای امنیت و قدرت‌های بزرگ هم، پای این جنایات می‌خورد ولی هر گاه یک کشور خود را درگیر جنگ و تجاوز با دیگر کشورها کند، مشکلات متعددی برای خودش به وجود می‌آید و مقدمه زوال و نابودی و شکست و برچیده شدن آن است.

امام جمعه موقت طبس با اشاره به تجربه حمله صدام به ایران بیان کرد: تجربه برای ما تحقق بخشیده، اگر در سال‌های قبل در منطقه رژیم صدام به عنوان قدرت اقتصادی و نظامی بود و نقش ژاندارمی منطقه را مطالبه می‌کرد و سپس به ایران حمله کرد هشت سال مقاومت و دفاع او را از پا در آورد و به مهره سوخته تبدیل شد و توسط خود آمریکایی‌ها برداشته شد و همین تجربه دارد در خاندان آل سعود نیز تکرار می‌شود.

وی گفت: بیش از ۲۰ روز از این جنایت آل سعود می‌گذرد و نتوانستند جلوی انقلابیون داخلی را بگیرند و جز کشتن یک عده بچه و ویران کردن خانه‌ها و بیمارستان‌ها کاری نکردند و نخواهند توانست بکنند.

حجت الاسلام مؤدب به مناسبت‌های روز ارتش جمهوری اسلامی، ولادت امام باقر علیه ‌السلام، سالروز تاسیس سپاه پاسداران، شهادت امام هادی علیه السلام، روز زمین پاک، سالروز تشکیل شورای انقلاب فرهنگی و شهادت شهید غرنی و شب آرزوها یا لیله الرغائب اشاره نمود.

بعد از مراسم نمازگزاران از مسجد جامع تا هیأت صاحب الزمانی(عج) راهپیمایی کرده و جنایات آل سعود و آمریکا را محکوم نمودند.

«آل سعود ننگت باد»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر آل سعود» از جمله شعار‌های راهپیمایان بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + شانزده =