آل سعود در حال سقوط جدی است

آل سعود در حال سقوط جدی است

به گزارش خبرگزاری فارس از طبس، حجت‌السلام احمد مؤدب در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به تظاهرات مردم عربستان علیه آل سعود، اظهار داشت: امروز با سردادن شعارهای «مرگ بر آل سعود» از سوی مردم عربستان هیمنه آل سعود شکسته شده و قطعاً آل سعود در حال سقوط جدی است.

وی ادامه داد: مهمترین حامی یهود در خاورمیانه و دشمن‌ترین دشمن مسلمانان، آل سعود خائن هستند. خطیب جمعه موقت طبس درباره کشتار مردم مسلمان و بی‌دفاع کشور میانمار نیز بیان کرد: وقتی ملتی بیدار شده و به دنبال حق هستند، خانه‌ها و مساجدشان خراب شده و خود نیز کشته می‌شوند که مسلمانان کشور میانمار نیز این‌گونه هستند، به طوری که حتی رئیس جمهور این کشور اعلام کرده است که مسلمانان جزو ملت میانمار نیستند.

وی با بیان اینکه از مجامع غیراسلامی برای حمایت از مسلمانان میانمار انتظاری نیست، تصریح کرد: از مقامات مسئول جمهوری اسلامی ایران می‌خواهیم تا موضوع کشتار مسلمانان میانمار را از طریق سازمان کنفرانس اسلامی و سازمان منطقه‌ای جنوب شرق آسیا (آ.س.آن) به صورت جدی دنبال کنند تا به این روش از ادامه ظلم به این مردم مظلوم و بی‌دفاع جلوگیری شود.

امام جمعه موقت طبس در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه، سالروز پیروزی ایران در عملیات افتخارآفرین مرصاد را گرامی داشت و افزود: امروز نیز دشمنان خارجی و داخلی کور خوانده‌اند و باید بدانند که اگر قرار باشد کوچک‌ترین اقدام عملی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران انجام دهند، چنان ضربات سختی بر آن‌ها وارد خواهد شد که تصورش را هم نمی‌کنند.

وی یادآور شد: سرویس‌های جاسوسی آمریکا، اسرائیل، انگلیس و کشورهای منطقه به قدرت دستگاه اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران اذعان کرده و از عجز و ناتوانی‌شان در برابر ایران اظهار شرمنده‌گی کرده‌اند. مؤدب تصریح کرد: همواره امت بیدار، مجاهد و شهادت‌طلب ایران اسلامی و نیز خداوند متعال، در کمین دشمنان نظام، انقلاب و اسلام هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالروز اقامه نخستین نماز جمعه پس از پیروزی انقلاب اسلامی، به دستور حضرت امام خمینی(ره) و به امامت آیت‌الله طالقانی، خاطرنشان کرد: اقامه نماز جمعه دارای اهمیت، ثواب و برکات متعددی برای دنیای اسلام و نمازگزاران است که با پیروزی انقلاب اسلامی این فریضه الهی احیا و زنده شد.

خطیب جمعه موقت طبس ادامه داد: به برکت اقامه نمازهای جمعه و به ویژه خطبه‌های مقام معظم رهبری، ایران اسلامی همواره در مقابل هجمه‌ها و توطئه‌های دشمنان استقامت می‌کند.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به بیان ثمرات تقوا و پرهیزکاری پرداخت و اظهار داشت: برخورداری از اراده‌ای قوی، عزمی استوار و استقامتی بی‌تزلزل، سنجیده سخن گفتن، استحکام رأی و نظر، بهره‌مندی از رحمت الهی، افزایش بصیرت و در امان ماندن از دام شیطان از نتایج تقوا، پرهیزکاری و صبر است که یکی از مهمترین مصادیق صبر، روزه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 4 =